Diferencies ente revisiones de «Marshall McLuhan»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
m Estilu habitual na nuesa wiki
Llinia 1:
{{Personapersona}}
 
'''Herbert Marshall McLuhan''' {{nym}} foi un [[filósofu]], eruditu y profesor [[canadianu]].
Llinia 49:
Según el mediu ye entendíu como una estensión del cuerpu humanu, el mensaxe nun podría llindase entós a cencielles a ''conteníu'' o ''información'', porque d'esta forma escluyiríamos dalgunes de les carauterístiques más importantes de los medios: el so poder pa modificar el cursu y el funcionamientu de les rellaciones y les actividaes humanes. Al considerar el mediu como una de les carauterístiques primordiales del mensaxe, McLuhan afirmaba que si'l mediu camudaba, el mensaxe aburuyábase, ensin importar con cuanta fidelidá pase'l mensaxe d'un mediu a otru este invariablemente aburúyase por cuenta de los sesgos de los distintos medios.
 
Nesta llinia, McLuhan va definir el ''mensaxe'' d'un mediu como tou cambéu d'escala, ritmu o lletres qu'esi mediu provoque nes sociedaes o cultures. D'esta forma, el ''content'' convertir nuna ilusión o visión, nel sentíu de qu'ésti s'atopa amazcarando, como La Mázcara, el cambéu del mediu (la mediatización).[[ArchivuFicheru:McLuhan_tetraedro.jpg|thumb|left|240px]]
 
Mediu y mensaxe funcionen en pareya, comprometíos más o menos, cuidao que unu puede contener a otru: el telégrafu contién a la pallabra impresa, que contién de la mesma a la escritura, que contién al discursu... y asina, polo que'l conteníu convertir nel mensaxe del mediu continente.