Diferencies ente revisiones de «Goodfellas»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: class="wikitable" => {{tablaguapa}}
m iguo testu: deshabitáu|deshabitado => despobláu
Llinia 14:
Henry ta baxu tutelar del [[caporegime|capo]] local Paul "Paulie" Cicero ([[Paul Sorvino]]) y los sos asociaos, Jimmy "The Gent" Conway ([[Robert De Niro]]), a quien-y encanta atracar camiones, y Tommy DeVito ([[Joe Pesci]]), un lladrón d'un agresivu temperamentu y con facilidá d'apertar el gatíu. A finales de 1967 cometen el robu de Air France, significando'l debú de Henry nel mundu de los atracos. Esfrutando de les ventayes de la vida criminal, Henry y los sos compañeros pasen la mayor parte de les nueches na discoteca [[Copacabana (discoteca)|Copacabana]] con incontables muyeres. Daquella, Henry conoz a una moza [[Xudaísmu|xudía]] de [[Five Towns]] llamada Karen ([[Lorraine Bracco]]), con quien más palantre se casa. Karen nun primer momentu ta esmolecida poles actividaes delictives de Henry, pero cuando un vecín atacar sexualmente, Henry cute violentamente al agresor con un revólver ante la mirada de Karen. Ella siéntese escitada pola aición, especialmente cuando Henry apúrre-y la pistola y diz-y que la escuenda.
 
El 11 de xunu de 1970, Tommy (cola ayuda de Jimmy) asesina brutalmente a Billy Batts ([[Frank Vincent]]), un mafiosu de la [[familia criminal Gambino]], por falta-y al respetu sobre'l so pasáu delantre de los sos amigos. Batts yera un home de la familia criminal, lo que significaba que nun podía ser afrelláu nin asesináu por otru miembru de la familia ensin el consentimientu de los xefes. Al dase cunta que les sos vides corríen apeligro si afayábenlos, Jimmy, Henry y Tommy despintaron el cuerpu nel maleteru del coche de Henry y soterrar nun terrén deshabitadodespobláu. Seis meses más tarde, Jimmy enterar de que'l llugar d'entierru va ser l'escenariu d'una nueva promoción inmobiliaria, lo qu'obliga a desaterrar el mediu descompuestu cadabre y movelo a otru llugar.
 
Henry empieza a trate con una amiga llamada Janice Rossi ([[Gina Mastrogiacomo]]). Cuando Karen afayar, amenaza de muerte a Henry con un revólver, esixéndo-y saber si de verdá ama a Janice. Sicasí, Karen nun se decide a matar al so home y un enfurecido Henry llogra desfacer del revólver esclamando que yá tien suficiente con evitar que lu liquiden na cai. Paulie unvia a Henry y a Jimmy a cobrar una delda en [[Florida]], y convence a Karen que dexe a Henry tornar a casa. Los dos mafiosos cuten y amedranen a un home hasta que consiguen el dineru. Henry y Jimmy son arrestaos y unviaos a prisión dempués de que la hermana del afrelláu, una mecanógrafa del [[Federal Bureau of Investigation|FBI]], denunciar. Na cárcel, Henry [[Narcotráficu|viende drogues]] pa caltener a la so familia nel esterior. En 1974 ye lliberáu de prisión, y el grupu comete'l [[El robu a Lufthansa|robu de la Lufthansa]] nel [[Aeropuertu Internacional John F. Kennedy]]. Mentanto, Henry sigue vendiendo droga daes les ganancies que percibe, y convence a Tommy y Jimmy pa xunise a él. Les coses se tuercen cuando los miembros que formaron parte del robu de la Lufthansa ignoren les órdenes de Jimmy de nun mercar coses cares y caltener una vida normal ensin llamar l'atención, polo que Jimmy decide matalos unu a unu. Más tarde, Tommy ye asesináu cuando diba ser reconocíu como miembru de la familia en vengación pola muerte de Billy Batts.