Diferencies ente revisiones de «Goodfellas»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: deshabitáu|deshabitado => despobláu
m iguo testu: prácticamente => práuticamente
Llinia 18:
Henry empieza a trate con una amiga llamada Janice Rossi ([[Gina Mastrogiacomo]]). Cuando Karen afayar, amenaza de muerte a Henry con un revólver, esixéndo-y saber si de verdá ama a Janice. Sicasí, Karen nun se decide a matar al so home y un enfurecido Henry llogra desfacer del revólver esclamando que yá tien suficiente con evitar que lu liquiden na cai. Paulie unvia a Henry y a Jimmy a cobrar una delda en [[Florida]], y convence a Karen que dexe a Henry tornar a casa. Los dos mafiosos cuten y amedranen a un home hasta que consiguen el dineru. Henry y Jimmy son arrestaos y unviaos a prisión dempués de que la hermana del afrelláu, una mecanógrafa del [[Federal Bureau of Investigation|FBI]], denunciar. Na cárcel, Henry [[Narcotráficu|viende drogues]] pa caltener a la so familia nel esterior. En 1974 ye lliberáu de prisión, y el grupu comete'l [[El robu a Lufthansa|robu de la Lufthansa]] nel [[Aeropuertu Internacional John F. Kennedy]]. Mentanto, Henry sigue vendiendo droga daes les ganancies que percibe, y convence a Tommy y Jimmy pa xunise a él. Les coses se tuercen cuando los miembros que formaron parte del robu de la Lufthansa ignoren les órdenes de Jimmy de nun mercar coses cares y caltener una vida normal ensin llamar l'atención, polo que Jimmy decide matalos unu a unu. Más tarde, Tommy ye asesináu cuando diba ser reconocíu como miembru de la familia en vengación pola muerte de Billy Batts.
 
Yá nos años 1980, Henry ta nel cumal de faer un gran negociu colos sos socios en [[Pittsburgh]]. Fechu un manizu de nervios pol consumu de [[cocaína]], intenta tou lo posible por caltener les coses entamaes. Sicasí, ye prindáu por axentes de narcóticos y unviáu a la cárcel, anque consigue la llibertá dempués de que Karen convenciera a la so madre pa poner la casa como fianza. Cuando torna al so llar, Karen diz-y que tiró pol inodoro l'equivalente a 60.000 dólares en cocaína pa evitar ser afayada polos axentes del FBI. Como resultancia, Henry y la so familia quédense prácticamentepráuticamente ensin dineru. Paulie siente que la so llealtá escontra Henry foi traicionada y decide da-y 3.200 dólares en cuenta de nun tener nada que ver con él nunca más. Henry dase cuenta de que lo mataríen cuando Jimmy pídelu que realice un golpe en Florida. De siguío, decide formar parte del Programa de Proteición de Testigos pa protexese a sigo mesmu y a la so familia. Forzáu a abandonar la so vida de gánster, agora ta obligáu a vivir nel mundu real, esclamando: "Soi un don naide, y voi vivir el restu de la mio vida como un don naide".
 
La película termina con títulos informando que Henry tuvo llimpiu dende 1987, Paul Cicero morrió na Prisión Federal de Fort Worth por causa de una enfermedá respiratoria en 1988 a los 73 años y que Jimmy, nel momentu del llanzamientu de la película en 1990, cumplía una condena de 20 años a cadena perpetua nuna prisión del [[estáu de Nueva York]].