Diferencies ente revisiones de «Producción cinematográfica»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- el [[e + l'[[e)
m Estilu habitual na nuesa wiki
Llinia 54:
 
Mientres el personal prepara'l so equipu, los actores tán nos sos camarinos yá col so vestuariu y ocúpense del pelo y del maquillaxe. Los actores ensayen el [[guión]] y ensayen col direutor, ente que los cámares y l'equipu de soníu ensayen con ellos y faen los últimos retoques. Finalmente ruédense tantes [[tomes]] como'l direutor deseye. Munches producciones estauxunidenses siguen un específicu procedimientu:
[[ArchivuFicheru:Steven Spielberg with Chandran Rutnam in Sri Lanka.jpg|marco|derecha|[[Steven Spielberg]] con Chandran Rutnam en Sri Lanka, na producción de "Indiana Jones y el Temple de Doom" que s'estrenó en 1984.]]
 
El [[asistente de direición]] (AD) diz “¡tou llistu!” p'avisar a tol mundu que se va a empezar a rodar y depués diz “¡silenciu toos!”. Una vegada que tol mundu ta preparáu pal rodaxe, el AD diz “¡soníu llistu!” (si tomar precisa soníu) y el [[mezclador de soníu]] de la producción va preparase, va grabase una [[claqueta]] onde va tar la información de tomar y va dicise “velocidá del soníu” o a cencielles “llistu”, cuando tean preparaos. El AD sigue con “cámares”, respondiendo “llistes” pol operador de cámara una vegada que la cámara empezara a grabar. L'asistente de cámara, que ta yá delantre de la cámara cola claqueta, diz ”¡fechu!” y cerrar. Si tomar riqui extras o fondu d'aición, el AD va dar la señal (“¡aición de fondu!”), y p'acabar el direutor va dicir a los actores “¡aición!”. El AD va repitir más altu “¡aición!” por que tou'l set escuchar.
Llinia 77:
 
=== Cine independiente ===
[[ArchivuFicheru:Sound recordist Curtis Choy.jpg|thumb|Grabador de soníu [[Curtis Choy]] (esquierda) nel llugar pa ''Dim Sum: un pocu de corazón'', una película independiente del direutor Wayne Wang (centru) na cai Clemente nel distritu de Richmond de San Francisco, California 1983]]
 
El cine tamién tien llugar al marxe de la principal corriente cinematográfica. A ésti conózse-y comúnmente como “cine independiente”. Cola introducción del formatu Dixital Video (DV), produzse una mayor democratización de los medios de producción. Los cineastes agora pueden filmar y editar una película, crear y editar el soníu y la música y crear el montaxe final nun ordenador personal. Sicasí, anque esiste una democratización nos medios de producción, el financiamientu, la distribución tradicional y el marketing siguen siendo difíciles de llograr fora del sistema tradicional. Nel pasáu, munchos cineastes independientes utilizaben los festivales de cine (como los de Sundance, Venecia, Cannes o Toronto) pa dar a conocer y vender les sos películes y consiguir asina la so distribución y producción. Sicasí, Internet dexó l'espardimientu relativamente baratu de películes independientes en sitio web como Youtube.