Diferencies ente revisiones de «Manuel A. Odría»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Estilu habitual na nuesa wiki
m apostrofación: "como el" => "como'l"
Llinia 24:
En 1914 treslladar a Lima cola so familia y preparóse pa ingresar a la [[Escuela Militar de Chorrillos]]. Ello dio'l 28 d'abril de 1915, escoyendo l'arma d'infantería. Mientres los cuatro años d'estudios como cadete, llogró notes sobresalientes. Nel tercer añu llogró una mención honrosa por llograr la más alta nota. Coles mesmes, foi l'únicu cadete escoyíu pa representar a los institutos armaos, formando parte d'una delegación de mozos universitarios, que viaxó a Bolivia en 1917. En dichu grupu estudiantil topábense Javier Correa Elías, Raúl Porres Barrenechea, Cristóbal de Losada y Puga, Edgardo Rebagliati y Víctor Raúl Haya de la Torre.
 
El 1 de febreru de 1919 egresó de la Escuela Militar col grau de subteniente d'infantería y como el'l númberu unu de la so arma, mereciendo la espada d'honor de la so promoción (el númberu 19). Poles sos cualidaes profesionales, foi solicitáu pola Escuela como instructor, emprestando los sos servicios mientres siete años.
 
El 27 de xunetu de 1921 xubió a teniente, y el 1 de febreru de 1924 a capitán. En 1927 ingresó por concursu a la Escuela Cimera de Guerra, pa realizar cursos d'especialización. Dempués de dos años d'estudios egresó como diplomáu d'Estáu Mayor, integrando la primer promoción. Ingresó tamién a la Universidá Nacional Mayor de San Marcos realizando estudios na facultá de ciencies matemátiques. Col mesmu espíritu de superación profesional, ingresó a la Escuela Cimera de Guerra Naval, d'onde egresó como diplomáu d'Estáu Mayor Naval, formando parte de la primer promoción en 1932.