Diferencies ente revisiones de «Nintendo»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Estilu habitual na nuesa wiki
m iguo testu: multijugador|multijugadores => multixugador|multixugadores
Llinia 120:
El 12 de marzu de 2005 n'Europa (payares de 2004 n'América y avientu de 2004 en Xapón), Nintendo volvió revolucionar el mercáu portátil presentando la so nueva consola, [[Nintendo DS]], ente que la so competidora, [[Sony]], sacó'l so primera portátil, [[PlayStation Portable|PSP]], en septiembre.
 
Intenta introducir nuevos conceutos nel mundu de los videoxuegos al incluyir dos pantalles (una d'elles táctil), reconocencia de voz, software de comunicación integráu y posibilidaes de comunicación multijugadormultixugador de manera [[IEEE 802.11|inalámbrica]] con una sola tarxeta de xuegu pa tolos xugadores. La estética de la consola apuerta direutamente de la primer consola portátil sacada por Nintendo pola dómina de los 80. Amás traía un sistema na parte inferior capaz de lleer los cartuchos de GBA (Game boy Advance, ver Game Boy, estremáu de riba) que la faía más jugables los xuegos de GBA yá que traía meyores gráficos, meyor llume, y un retocáu de colores.
 
[[Wii]] ye'l nome de la videoconsola de séptima xeneración de Nintendo, que ye la socesora de, la entós fracasada, Nintendo GameCube. Foi conocida enantes col nome en clave Revolution, que, según Nintendo, dictaba "la direición na que la compañía dirixíase". Gráficamente inferior a toles consoles de la so xeneración, cabo destacar que Wii foi la primer consola de sobremesa de Nintendo que nun llevó la pallabra "Nintendo" nel nome sinón que se llamó namái Wii. La principal carauterística de Wii ye'l control inalámbricu de la consola, bautizáu como Control Remotu Wii (Wii Remote o Wiimote, n'inglés) pola so paecencia a un control remotu de TV, que ye capaz de detectar el movimientu y rotación nun espaciu de tres dimensiones. El mandu dispon de funciones de vibración ya integra amás un altavoz. Otru aspeutu importante de la consola foi la manera "suspendíu" WiiConnect24, que dexa recibir mensaxes y actualizaciones al traviés d'Internet con un consumu d'enerxía bien baxu.
Llinia 216:
[[Ficheru:N64-Console-Set.jpg|thumb|Nintendo 64 col so respeutivu control y cartuchu de xuegu]]
 
La Nintendo 64 (embrivida como N64) llanzar al mercáu xaponés en 1996 y pocos meses dempués n'[[Estaos Xuníos]]. N'[[Europa]] la consola llegó en marzu de 1997. Ufiertaba gráficos en tres dimensiones y xuegu multijugadormultixugador hasta de 4 persones. El so mandu introducía un stick analóxicu y vibración, magar esto postreru nun venía de salida y llogróse col [[Rumble Pak]]. Vendiéronse cerca de 33 millones d'unidaes.<ref name="consolidatedsales"></ref> Per primer vegada dende la NES la compañía nun llogró liderar la [[Videoconsolas de quinta xeneración|xeneración]] y foi superada pola [[Playstation]] de [[Sony]]. Les vientes de software algamaron los 224 millones d'unidaes.<ref name="nintendo_1">{{Cita web |url=https://www.nintendo.co.jp/dir/en/sales/hard_soft/index.html |títulu=https://www.nintendo.co.jp/dir/en/sales/hard_soft/index.html }}</ref>
 
==== Nintendo GameCube (2001-2007) ====
Llinia 271:
=== Nintendo Wi-Fi Connection ===
{{AP|Nintendo Wi-Fi Connection}}
Trátase d'un serviciu llanzáu para [[Nintendo DS]] y [[Wii]]. Puede aportase a partíes multijugadormultixugador, intercambiu de datos, descarga d'extras o demos, ensin tener que pagar nengún tipu de cuota pol so usu sacante para'l ''Pay and Play''. Tamién ye'l primer serviciu onde se descarguen xuegos. Foi clausuráu en 2014.
 
=== Nintendo Network ===
{{AP|Nintendo Network}}
Esti ye'l serviciu actual, usáu para [[Nintendo 3DS]] y [[Wii U ]]. Fai la esperiencia ''multijugadormultixugador en llinia'' más alcontradizu, amás de poder faese concursos y comunicación ente los usuarios, con meyor usu de les aplicaciones de dambes plataformes. En Wii U pueden realizase micropagos inalámbricamente por tarxetes por cuenta de la teunoloxía [[Near Field Communication|NFC]]. Tamién esisten versiones premium, con descuentos de xuegos, mayor velocidá de descarga ya intercambiu de puntos por dineru. Gracies a esti serviciu, tamién puede aportase a la nueva rede social ''Miiverse ''.
 
=== Miiverse ===