Diferencies ente revisiones de «Alministración Federal d'Aviación»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: los inspectores => los inspeutores
m iguo testu: inspectores => inspeutores
Llinia 64:
A mediaos de la década de 1970, l'axencia llograra un sistema de control de tráficu aereu semiautomático qu'utilizaba teunoloxía de radar y d'ordenadores. Sicasí, esti sistema riquía meyores pa caltener el ritmu de la crecedera del tráficu aereu, especialmente dempués de que la Llei de Desregulación de les Aerollinies de 1978 esaniciara gradualmente la regulación económica de les aerollinies. Una fuelga nacional per parte del sindicatu de controladores de tránsitu aereu en 1981 impunxo restricciones temporales de vuelu pero nun cerró'l sistema d'espaciu aereu. Mientres l'añu siguiente, l'axencia dio a conocer un nuevu plan pa automatizar entá más les sos instalaciones de control de tránsitu aereu, pero'l progresu foi decepcionante. En 1994, la FAA pasó a un enfoque más pasu a pasu qu'apurrió a los controladores equipos avanzaos. En 1979, el Congresu autorizó a la FAA a trabayar colos principales aeropuertos comerciales pa definir les contornes de la contaminación acústica ya investigar la viabilidá de la mitigación del ruiu por aciu programes de rehabilitación residencial. A lo llargo de la década de 1980, estes cartes fueron implementaes.
 
Nos años noventa, la teunoloxía de satélites recibió mayor énfasis nos programes de desarrollu de la FAA como un mediu p'ameyorar les comunicaciones, el saléu y la xestión del espaciu aereu. En 1995, l'axencia asumió la responsabilidá de la supervisión de la seguridá del tresporte espacial comercial, una función empecipiada once años antes por una oficina dientro de la sede del DOT. L'axencia foi responsable de la decisión d'aterrizar vuelos dempués de los ataques del 11 de setiembre. En 2007, dos denunciantes de la FAA, los inspeutores Charalambe "Bobby" Boutris y Douglas Y. Peters, alegaron que Boutris dixo que trató de fadiar a Southwest dempués d'atopar resquiebros nel fuselaxe d'un avión, pero foi torgáu por supervisores que dixo yeren amistosos cola aereollinia . Esto foi validáu por un informe del Departamentu de Tresporte qu'atopó que los xerentes de la FAA dexaren que Southwest Airlines volara 46 aviones en 2006 y 2007 que taben atrasaos pa les inspecciones de seguridá, ignorando les esmoliciones plantegaes polos inspectoresinspeutores. Les auditoríes d'otres aerollinies resultaron en dos aereollinia qu'aterrizaben cientos d'aviones, causando miles de cancelaciones de vuelos. Jim Oberstar, expresidente del comité, dixo que la so investigación reveló un patrón d'abusu regulatorio y ralos regulatorios xeneralizaos, dexando que 117 aviones sían operaos comercialmente anque nun cumplan coles regles de seguridá de la FAA. Oberstar dixo qu'había una "cultura de comodidá" ente altos funcionarios de la FAA y les aerollinies y "un desglose sistemáticu" na cultura de la FAA que resultó en "malversación, bordiando la corrupción". En 2008 la FAA propunxo rematar con Southwest. En 2009 Southwest y la FAA alcordaron que Southwest pagaría una sanción de $ 7.5 millones y adoptaría nuevos procedimientos de seguridá, cola multa doblando si Southwest nun pudo siguir alantre.
 
Dende'l [[11 de setiembre]] de 2001 esta axencia tuvo trabayando conxuntamente col Departamentu Nacional de Seguridá [[DHS]] (Department of Homeland Security) pal control de los vuelos y la seguridá nel aire.
Llinia 73:
La FAA emite una serie de títulos a los titulares de les sos llicencies. Ente ellos demuestren competencies como mecánicu d'aviación, instructor de vuelu, aviador de 50 años, o como pilotu seguru. Esti postreru, el programa de vuelu de la FAA, apurre una serie de tres insignia pa los pilotos que pasaron delles hores d'entrenamientu dende'l so últimu premiu.
 
El 18 de marzu de 2008, la FAA ordenó a los sos inspectoresinspeutores reconfirmar que les compañíes aérees tán cumpliendo coles normes federales dempués de revelaciones de que Southwest Airlines voló decenes d'aeronaves ensin ciertes inspecciones obligatories.
 
El 31 d'ochobre de 2013, dempués de la protesta de medios de comunicación, incluyendo les crítiques pesaes de Nick Bilton de The New York Times, la FAA anunció que va dexar a les compañíes aérees p'ampliar l'usu de pasaxeros de dispositivos electrónicos portátiles mientres toles fases de vuelu, pero les llamaes de teléfonu móvil van siguir tando prohibíes. La implementación va variar ente aerollinies. La FAA espera que munchos tresportistes demuestren que los sos aviones dexen a los pasaxeros usar los sos dispositivos de manera segura en manera avión, de puerta en puerta, pa fines de 2013. Los dispositivos tienen de caltenese o asitiase nel bolsu del respaldu mientres el despegue y aterrizaxe. Los teléfonos móviles tienen de tar en manera avión o con serviciu móvil evacuáu, ensin señal y non pueden usase pa comunicaciones de voz por cuenta de les regulaciones de la Comisión Federal de Comunicaciones que prohiben les llamaes aérees usando teléfonos móviles. Si una aereollinia apurre serviciu Wi-Fi mientres el vuelu, los pasaxeros pueden usalo. Tamién pueden utilizase accesorios Bluetooth de curtiu algame, como teclaos inalámbricos.
Llinia 89:
La FAA foi citada como un exemplu de captura regulatoria, "na cual la industria aéreo declara abiertamente a los sos reguladores les sos regles de gobiernu, iguando non yá la regulación beneficiosa, sinón asitiando a persones clave pa dirixir a esti reguladores". L'Axente Especial Principal del Inspector Xeneral Joseph Gutheinz, quien solía ser un axente especial cola Oficina d'Inspector Xeneral pal Departamentu de Tresporte y con FAA Security, ye unu de los críticos más abiertos de la FAA. En llugar d'allabar a l'axencia por proponer una multa de 10,2 millones de dólares a Southwest Airlines por non realizar inspecciones obligatories en 2008, citaríase-y nuna nota de Associated Press: "Les penes contra les compañíes aérees que violen les direutives de la FAA tendríen de ser más severes. 25.000 dólares per infracción, dixo Gutheinz, les aerollinies pueden xustificar el llanzamientu de los dados y tomar la oportunidá de ser atrapaos.Tamién dixo que la FAA ye de cutiu demasiáu rápidu a la presión de les compañíes aérees y pilotos. Llimitaciones y mires nes que s'espera que la FAA funcione. La doble función de fomentar los viaxes aeroespaciales y regular los viaxes aeroespaciales ye contradictoria. Por casu, imponer una fuerte sanción a una aereollinia por violar un reglamentu de la FAA qu'afectaría la so capacidá pa siguir operando nun sería consideráu alentador de viaxes aeroespaciales.
 
El 22 de xunetu de 2008, dempués del escándalu d'inspección de Southwest Airlines, un proyeutu de llei foi aprobáu por unanimidá na Cámara pa endurecer les regulaciones relatives a los procedimientos de caltenimientu del avión, incluyendo l'establecimientu d'una oficina de denuncia y un periodu de "enfriamientu" de dos años. El inspectoresinspeutores de la FAA o'l supervisores de los inspeutores tienen d'esperar primero que puedan trabayar pa los que regulen. El proyeutu de llei tamién riquía la rotación de los inspeutores de caltenimientu principal y axustaba que la pallabra "veceru" aplicábase afechiscamente al públicu que volaba, non a aquelles entidaes regulaes pola FAA. El proyeutu de llei morrió nun comité del Senáu esi añu.
 
En septiembre de 2009, l'alministrador de la FAA emitió una direutiva ordenando que l'axencia usara'l términu "veceros" namái pa referise al públicu que volaba.