Diferencies ente revisiones de «Guayaquil»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: Evangelicalismo => Evanxelicalismu
m iguo testu: Club Deportivu => Club Deportivo
Llinia 904:
* El [[Guayaquil Sport Club]], l'equipu más llonxevu n'actividá del fútbol ecuatoriano. Anguaño xuega na [[Segunda Categoría d'Ecuador Segunda Categoría]] y la so única participación en [[Serie A d'Ecuador Primer División]] foi en [[1973]].
* El [[Club Sport Patria]], ye otru de los equipos más llonxevos n'actividá del fútbol ecuatoriano. Foi vicecampeón de la [[Serie A d'Ecuador Primer División]] en [[1961]]. Anguaño xuega na [[Segunda Categoría (Ecuador)|Segunda Categoría]] y la so última participación en [[Serie A d'Ecuador Primer División]] foi en [[1970]].
* El [[Club DeportivuDeportivo Everest]], El nome del equipu ye n'honor al monte [[Monte Everest|Everest]] que ta asitiáu nel cordal [[Himalaya]]. Foi campeón de la [[Serie A d'Ecuador Primer División]] en 1962, siendo unu de los 8 equipos que consiguió esi títulu. D'esti equipu surdió [[Alberto Spencer]], el meyor futbolista ecuatorianu de tolos tiempos. Anguaño xuega na [[Segunda Categoría d'Ecuador Segunda Categoría]] y la so última participación en [[Serie A d'Ecuador Primer División]] foi en [[1983]].
* L'[[Asociación Deportiva Nueve d'Ochobre]], El nome del equipu ye n'honor a la fecha de la [[Independencia de Guayaquil]], el [[9 d'ochobre]]. Foi vicecampeón de la [[Serie A d'Ecuador]] en 1965, 1983 y 1984. Anguaño xuega na [[Segunda Categoría d'Ecuador Segunda Categoría]] y la so última participación na [[Serie A d'Ecuador|Serie A]] foi en [[1995]].
* El [[Calvi Fútbol Club]], equipu de la ciudá que xuega anguaño na [[Segunda Categoría d'Ecuador Segunda Categoría]] y la so única participación na [[Serie A d'Ecuador|Serie A]] foi en [[1997]].
* El [[Panamá Sporting Club]], equipu de la ciudá que xuega anguaño na [[Segunda Categoría d'Ecuador Segunda Categoría]] y la so única participación na [[Serie A d'Ecuador|Serie A]] foi en [[1998]].
* El [[Club Sport Norte América]], equipu de la ciudá que xuega anguaño na [[Segunda Categoría d'Ecuador Segunda Categoría]] y la so última participación en [[Serie A d'Ecuador Primer División]] foi en [[1971]].
* El [[Guayaquil City Fútbol Club]], equipu de la ciudá que xuega anguaño na [[Serie A d'Ecuador|Serie A]].<ref>Llamóse Club DeportivuDeportivo River Ecuador hasta 2017.</ref>
* El [[Rocafuerte Fútbol Club]], equipu de la ciudá que xuega anguaño na [[Segunda Categoría d'Ecuador Segunda Categoría]] y la so última participación en [[Serie B d'Ecuador|Serie B]] foi nel [[2012]].
El [[Barcelona Sporting Club]] ye l'equipu que más campeonatos ganó na Primer División d'Ecuador (<small>15 campeonatos</small>), amás de llegar dos veces a una final de la [[Copa Llibertadores d'América]] llegando ser el primer equipu ecuatorianu en llograr una final na Copa Llibertadores d'América. Foi unu de los equipos que nunca baxaron de categoría. El [[Club Sport Emelec]], foi electu como'l [[Clasificación mundial de meyor club del mes del mundu según la IFFHS|meyor club del mes del mundu]] en [[xunu]] del [[2010]], l'únicu nel país en tener esti méritu; foi'l primer campeón nacional en 1957, el primer equipu ecuatorianu en tener estadiu propiu y foi l'únicu equipu ecuatorianu en ser campeón toles décades; foi'l primer club del fútbol ecuatoriano en tener una barra entamada, una y bones el 9 d'ochobre de 1974 formóse la llamada Barra Azul, na actualidá, la so barra más representativa ye la Boca del Pozu, que ye la barra brava más antigua d'Ecuador, nació'l 25 de xunetu de 1980 na xeneral del Estadiu Modelo; tien 13 campeonatos nacionales, un vicecampeonato de la [[Copa Merconorte]] nel 2001, y llegó nuna ocasión a semifinales de la [[Copa Llibertadores d'América]].