Diferencies ente revisiones de «Compañía de Xesús»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Estilu habitual na nuesa wiki
m iguo testu: prácticos|prácticu => práuticos|práuticu
Llinia 229:
Los xesuites fundaron centros educativos en tolos continentes; en 1640 cuntaben yá con 500 d'estudios cimeros partíos por [[Europa]] y [[América]]. La cifra foi aumentando a lo llargo del sieglu siguiente, hasta algamar la más importante rede educativa de la dómina: más de 800 colexos y universidaes al momentu de la so supresión.
 
Yeren bien reconocíos los métodos qu'emplegaben en materia d'educación, que básicamente s'encontaben, dende 1599, na [[Ratio Studiorum]] y na IV Parte de les Constituciones de la Compañía. Dende 1986 actualizaron los sos métodos y paradigmes educativos per mediu del documentu ''Carauterístiques de la Educación SJ'', al que siguió en 1993 ''Pedagoxía Ignacia: un planteamientu prácticupráuticu''.
 
Dellos antiguos alumnos de centros xesuites que pueden destacar son: [[René Descartes|Descartes]], [[Voltaire]], [[Cervantes]], [[Francisco de Quevedo|Quevedo]], [[San Francisco de Sales]], [[José Ortega y Gasset]], [[Antoine de Saint-Exupéry]], [[Charles de Gaulle]], [[Vicente Huidobro]], [[Alfred Hitchcock]], [[Vicente Fox]], [[Fidel Castro]] y [[James Joyce]]. D'ente los lliteratos españoles cabo añedir, amás de los mentaos, a [[Calderón de la Barca]], [[Gabriel Miró]], [[Miguel Hernández]] y otros.