Diferencies ente revisiones de «Guanta»

Contenido eliminado Contenido añadido
mSin resumen de edición
m dixebra
Llinia 2:
{{llocalidá}}
 
'''Guanta''' ye una llocalidá de [[Venezuela]] allugáu nel noroeste del [[estáu Anzoátegui]] al oriente del país. Tien una población de cerca de 74.015 habitantes. Ye la capital del [[Conceyu Guanta|conceyu homónimu]] y forma parte del [[Área metropolitana de Barcelona (Venezuela)|área metropolitana de Barcelona]] xuntu coles ciudaes de [[Barcelona (Venezuela)|Barcelona]], [[LlecheríaLechería (Venezuela)|Lechería]] y [[Puerto La Cruz]]. Presenta una temperatura medio añal de 32 °C.
 
Ta allugáu al nordeste de Anzoátegui, a unos 8 [[km]] de [[Puerto La Cruz]]. Llinda al norte col [[Mar Caribe]], al sur y al oeste col [[Conceyu Sotillo (Anzoátegui)|Conceyu Sotillo]] y al este parte con el [[Estáu Sucre]]. Tien una área de 67 [[km²]] y una población de 74.015 habitantes (''censu 2001'') y xuntu con Barcelona, Puerto La Cruz y LlecheríaLechería, conforma una conurbación de casi 1.200.000 habitantes. Atopar a 14 [[msnm]].
 
Per munchos años el puertu de Guanta foi unu de los más importantes de Venezuela, y salíen los cargamentos de carbón de les mines de Naricual y Capiricual. La badea ye en forma de ferradura, una entrada de 1998 pies d'anchu, protexía por isla a menos de 1 milla de la mariña. La entrada ye fácil y segura, y la badea dexa'l anclaje de barcos grandes peles sos agües fondes.<ref name="CNE">[https://web.archive.org/web/20081012153731/http://www.1911encyclopedia.org/Guanta Guanta. Encyclopaedia Britannica. Edición 1911 (Dominiu Públicu)]</ref> Al pie de los puertos de Puerto La Cruz (terminal petroleru) y Pertigalete (cementu), Guanta sirve les necesidaes industriales del estáu.