Diferencies ente revisiones de «Astroloxía»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Llinia 1:
[[Imaxe:Astrological Chart - New Millennium.JPG|thumb|right|200px|[[Carta astral]]]]
 
L''''astroloxía''', (del [[griegu]]: αστρολογία, de άστρον ''(ástron)'', ‘estrella’ y λόγος ''(logos)'' ‘pallabra, estudiu’, ye dicir; '''Estudiu de los cielos'''), ye un conxuntu de creencies que pretende coñocerconocer y aldovinar el destín de les persones, y albidrar socesosasocedíos futuros.
 
'''L'astroloxía'''Esta estaya <u>nun tien sofitu científicu nengún</u> y namái caltién calter de [[pseudocienciaseudociencia]]. Les persones que prautiquen l'astroloxía sofiten que ye dable l'albidru del futuru per aciu de la observación de l'allugamientu y movimientu de los astros, y qu'estos exercen influyencia col abicañu de la xente, los socesos importantes nes sos vides, ya inclusuinclusive coles sos carauterístiques físiques.
 
N'antigüedá, l'astroloxía encontaba cola [[astronomía]] (estudiu científicu de los cielos), pero a midida que la humanidá algama mayores coñocimientosconocimientos y pescancia meyor la propia realidá, l'astroloxía queda trespuesta como una reminiscencia (lo mesmo que l'[[alquimia]], l'[[Oráculu de Delfos]] o l'adoración a los [[mitoloxía|dioses mitolóxicos]]).
 
 
{{cita|«''Cómo pue l'ascendencia de [[Marte]], nel intre de la mio nacencia influyir sobro mín. Yo nací nuna habitación zarrada, la lluz de Marte nun podía entrar. La única influyencia de Marte que yera quien a afeutame yera la so [[gravitación]]; sicasí la influyencia gravitatoria del [[tocólogu]] yera muncho mayor que la de Marte. Marte tien mayor masa, pero'l tocólogu taba abondo más cerca''».|[[Carl Sagan]] en ''[[Cosmos: Un viaxe personal#Capítulu 3. L'harmonía de los mundos|Cosmos: Un viaxe personal]]''}}
 
La pallabra remanez del [[griegu]]: αστρολογία, de άστρον ''(ástron)'', ‘estrella’ y λόγος ''(logos)'' ‘pallabra, estudiu’, ye dicir; '''Estudiu de los cielos'''.
 
[[Categoría:Astroloxía]]