Diferencies ente revisiones de «Seleición masculina de fútbol d'Italia»

Contenido eliminado Contenido añadido
m +{{control d'autoridaes}}
m nome d'equipu
Llinia 236:
Sicasí, a diferencia d'ésta, onde se designa'l país organizador antes del eventu, polo que l'equipu organizador y el defensor del títulu tán clasificaos d'oficiu, nun asocede nel Campeonatu Européu. Toos tienen de ganase la clasificación, y ye entós cuando se decide'l país que va allugar la fase final del tornéu que va siguir constando de semifinales, partíu pol tercer y cuartu puestu, y la final.
 
Una Italia conformada por grandes futbolistes como [[Dino Zoff]], [[Luigi Riva]], [[Sandro Mazzola]], [[Armando Picchi]], [[Angelo Domenghini]], [[Giacinto Facchetti]], [[Cesara Maldini]], [[José Altafini]], [[Giovanni Trapattoni]] y [[Gianni Rivera]] buscaba la so primer participación nun Campeonatu d'Europa que camudara la so suerte tres la posguerra. A nivel de clubes, Italia non solo consiguiera yá una estabilidá, sinón qu'el [[Inter de Milán|F.C. Internazionale BilanuMilano]] y l'[[Associazione Calcio Milan|A.C. Milan]] consiguieren destronar al [[Real Madrid Club de Fútbol|Real Madrid C.F.]] de lo más alto del panorama futbolísticu, y apoderaben agora la mayor competición europea de clubes: la [[Lliga de Campeones de la UEFA|Copa d'Europa]] de la [[UEFA]], empecipiada na metá de los años 50. Esto foi en parte por cuenta de la prohibición de la [[Federazione Italiana Giuoco Calcio|FIGC]] dende 1964 a 1980 na que prohibió xugar a futbolistes estranxeros nes sos lligues, pa potenciar asina a los italianos, y n'especial a la «Nazionale».
 
Los italianos empobinaos por [[Ferruccio Valcareggi]], buscaben de nuevu esa supremacía a nivel de seleiciones, y viera como nos últimos trenta años los sos grandes llogros fueren igualaos, y magar perder esi dominiu futbolísticu nel terrén de xuegu, entá podía presumir de ser una de les poques seleiciones en proclamase campeona mundial, inclusive por dos vegaes. Trabayar por un nuevu ésitu por cuenta de la yá alloñanza del últimu troféu.