Diferencies ente revisiones de «El Salvador»

Contenido eliminado Contenido añadido
m +{{control d'autoridaes}}
m iguo testu: '#\b(E|e)lectoral(es)?#u' => '$1leutoral$2'
Llinia 69:
L'ambiente de violencia política que se viviera la década anterior contribuyó descomanadamente a la guerra civil que duraría 12 años ([[1980]]-[[1992]]). Foi un conflictu que militarmente definióse como una Guerra de Baxa Intensidá, o Guerra Popular Enllargada, como la denominaben les fuercies guerrilleres del FMLN y que costó la vida a más de 75.000 persones ente muertos y sumíos.
 
Dellos factores que contribuyeron a la guerra foron: la cayida internacional del preciu del café, los constantes fraudes electoraleseleutorales y el descontentu de la población pola forma de gobernar de los militares. Ente dellos sucesos qu'encendieron los ánimos mientres el conflictu armáu destaca l'asesinatu del arzobispu de San Salvador, [[Óscar Arnulfo Romero]] en 1980.
 
L'ambiente aturbolinao remató en 1992 cuando los combatientes del Frente Farabundo Martí pa la Lliberación Nacional (FMLN) formáu por cinco agrupaciones d'esquierda, y el gobiernu de derecha del entós presidente Alfredo Cristiani, d'Alianza Republicana Nacionalista (ARENA), roblaron los "Alcuerdos de Paz" el [[16 de xineru]] de 1992 en Chapultepec, Méxicu, qu'aseguraron reformes polítiques y militares, pero nun afondaron nel aspeutu social.