Diferencies ente revisiones de «Diputáu al Parllamentu Européu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: '#\b(E|e)lectoral(es)?#u' => '$1leutoral$2'
m iguo testu: '#\b(in|In)?(C|c)orrect(u|os|a|es)\b#u' => '$1$2orreut$3'
Llinia 58:
* Participar, coles mesmes, del trabayu de les [[Comisiones parllamentaries]], xeneralmente como miembros d'una d'elles y suplentes n'otra.
* Formar parte d'una o delles delegaciones de cooperación interparlamentaria con terceros países.
* Solicitar y llograr la información fayadiza pal correctucorreutu desempeñu de les sos funciones de control políticu.
* Presentar la so candidatura a ocupar cualesquier puestos y cargos internos que correspuendan a los diputaos.
* Pueden votar en toes los resoluciones a que tea llamáu'l Parllamentu Européu, pudiendo presentar enmiendes o participar de les ponencies, acordies con les regles de funcionamientu internu de la cámara.
Llinia 79:
Nel exerciciu de les sos funciones y pal fayadizu ya informáu desempeñu de les mesmes, los eurodiputaos disponen d'un importe mensual máximu d'asistencia parllamentaria, con fondu al cual pueden escoyer y contratar al so propiu equipu d'asistentes y asesores políticos o téunicos. En 2009 l'importe mensual puestu a disposición de los llexisladores (del que nunca se -yos fai direutamente apurre) xubía a un tope máximu de 17 540€ por diputáu. Non más d'un cuartu d'esta cantidá puede afectase a la contratación de personal pa la prestación de trabayos concretos. El restu dedicar a la contratación del personal estable de la plantía o equipu.
 
Los contratos d'asistentes que desempeñen les sos funciones nos Estaos d'orixe van ser xestionaos por terceros pagadores cualificaos. Los servicios internos del Parllamentu y el [[Tribunal de Cuentes de la Xunión Europea|Tribunal de Cuentes]] fiscalizan estes retribuciones y gastos y supervisen el bon usu de los mesmos, según el correctucorreutu cumplimientu de les disposiciones normatives en materia fiscal y de seguridá social.
 
=== Remuneraciones económiques ===