Diferencies ente revisiones de «Spermatophyta»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-parafilético +parafiléticu , -arafilético| +arafiléticu|)
m iguo testu: '#\b(in|In)?(C|c)orrect(u|os|a|es)\b#u' => '$1$2orreut$3'
Llinia 67:
La nuesa conocencia de los oríxenes de la grana básase principalmente en fósiles bien calteníos del [[Devónicu]] tardíu y [[Carboníferu]] ceo, que fueron llamaos "[[progimnospermas]]" o "felechos con grana". Recordemos que la diferenciación ente un tarmu principal y cañes llaterales yá evolucionara nel llinaxe de les eufilofitas. Lo primero qu'apaez nel llinaxe que derivó nes espermatofitas, foi atopáu nel Devónicu tardíu, y ye l'apaición de tueros bien grandes, con madera bastante similar na so estructura a la de les modernes coníferes. Estos tueros taben conectaos a enormes sistemes de cañes que portaben munches fueyes pequeñes. ''Archaeopteris'', como agora ye llamada, foi afayada como heterospórica, pero entá ensin formar granes.
 
La reconstrucción más esacta y l'allugamientu nel árbol filoxenéticu de ''Archaeopteris'' y otres "progimnospermas" como ''Aneurophyton'' (Beck 1981, 1988, Beck y Wight 1988), foi fundamental por que los científicos puedan establecer tantu l'orixe de la heterosporía como'l de la producción de madera, y llegar a la conclusión de que los dos yeren anteriores a la evolución de la grana. Polo tanto ye incorrectuincorreutu afirmar qu'esos dos fósiles pertenecen a un clado que se llame espermatofitas ("plantes con grana"), magar son ancestros de les plantes con grana actuales. Polo tanto les espermatofitas y esos dos fósiles pertenecen a un grupu monofilético mayor, que foi llamáu "'''Lignophyta'''" (Doyle y Donogue 1990), en referencia a que yá producíen madera.
 
Analises cuidadosos (por casu el de Serbet y Rothwell 1992) revelaron que les primeres granes taben asitiaes en "cúpules" ("cupules" n'inglés) y cada grana yera cubierta por una escrecencia de la paré del esporangio que formaba una cámara especializada pa recibir el polen, o "cámara polínica". Esta estructura probablemente ayudábase d'una secreción d'una gota pegañosa ("gota de polinización") pa prindar los granos de polen.