Diferencies ente revisiones de «Vulcanización»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: mesoamericano => mesoamericanu
m iguo testu: '#\b(in|In)?(C|c)orrect(u|os|a|es)\b#u' => '$1$2orreut$3'
Llinia 36:
Goodyear sigue describiendo cómo él intentó llamar l'atención del so hermanu y otru trabayadores de la planta, familiarizaos col comportamientu del cauchu disueltu, pero ellos refugaron la so observación, creyendo que yera otru de les sos munchos estraños esperimentos. Goodyear afirma qu'intentó dici-yos que'l cauchu dilíase cuando se calecer descomanadamente, pero ellos siguieron ignorar.
 
Goodyear infirió direutamente que si'l procesu de achicharramiento podía ser deteníu nel puntu correctucorreutu, podría faer que'l cauchu llibrar de los sos adesivos nativos, lo qu'implicaría una meyora sustancial sobre la goma nativa. Convencióse más de la validez de la so intuición al afayar que'l cauchu de la [[India]] nun podía dilise n'azufre ferviendo una y bones siempres s'escachizaba. Fixo otra prueba caleciendo un texíu similar antes de probar con un fueu abierto. El mesmu efeutu de achicharramiento de la [[goma]] siguió; pero había munchos nicios satisfactorios d'ésitu en producir la resultancia deseyada cuando, sobre'l cantu de la porción escachizada, apaecía una llinia que nun taba escachizada, pero sí perfectamente curada.
 
Goodyear depués describe la so mudanza a [[Woburn (Massachusetts)|Woburn]], [[Massachusetts]], y cómo llevó a cabu una serie d'esperimentos sistemáticos p'afayar les condiciones correctescorreutes pal curáu del cauchu.
 
{{Cita|(...) Cuando se cercioraba de qu'atopara l'oxetu de la so busca y muncho más, y que la nueva sustanza yera resistente al fríu y al solvente de la goma nativa, sintióse llargamente compensáu pol pasáu y abondo indiferente a les pruebes del futuru.}}