Diferencies ente revisiones de «Constitución de la Nación Arxentina»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Etiquetes: Edición de móvil Edición de la web pa móvil
Esfacer la revisión 2975782 de 186.139.136.27 (alderique)
Etiqueta: Desfacer
Llinia 1:
{{Documentu}}
Hola bb que ase uwu Nación Arxentina''', que rixe anguaño a la [[República Arxentina]], foi aprobada por una asamblea constituyente integrada por representantes de trece provincies, fecha na ciudá de [[Ciudá de Santa Fe (Arxentina)|Santa Fe]] nel añu [[1853]]. Los distintos testos d'esta Constitución fueron reformaos delles vegaes, siendo la postrera llevada a cabu en 1994, y fueron dexaos ensin efeutu o modificaos por autoridaes de facto en nueve oportunidad.
 
HolaLa bb'''Constitución que ase uwude la Nación Arxentina''', que rixe anguaño a la [[República Arxentina]], foi aprobada por una asamblea constituyente integrada por representantes de trece provincies, fecha na ciudá de [[Ciudá de Santa Fe (Arxentina)|Santa Fe]] nel añu [[1853]]. Los distintos testos d'esta Constitución fueron reformaos delles vegaes, siendo la postrera llevada a cabu en 1994, y fueron dexaos ensin efeutu o modificaos por autoridaes de facto en nueve oportunidad.
 
El propósitu de la [[Constitución Arxentina de 1853|Constitución de 1853]] foi poner fin al ciclu de les guerres civiles y sentar les bases de la Organización Nacional, oxetivos que tardaron unes décades más en cumplise. Antes d'esta aprobación hubo dellos intentos (en 1819 y 1826) que fueron refugaos por diversu motivos.