Diferencies ente revisiones de «Afrocentrismu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: '#\b(in|In)?(C|c)orrect(u|os|a|es)\b#u' => '$1$2orreut$3'
Pachug (alderique | contribuciones)
m iguar, typos fixed: alienados. → alienaos (2) using AWB
Llinia 34:
|páxines=25
|capítulu=Religion
|urlcapítulo=http://web.archive.org/web/http://www.piratepundit.com/karenga6.html}}</ref> Sicasí, como ''Kwanzaa'' ganó adeptos convencionales, Karenga alterió la so posición por que los prauticantes del Cristianismu nun los dexaren alienados.alienaos <ref>J. Lawrence Scholer, "[https://web.archive.org/web/20080401093652/http://dartreview.com/archives/2001/01/15/the_story_of_kwaanza.php The story of Kwanzaa]", ''Dartmouth Review,'' 15 January 2001.</ref>
 
En 1987, [[Martin Bernal]] publicó al so ''[[Atenea Negra]]'', onde afirma que Grecia foi colonizada por invasores del Norte entemecíos con una colonia establecida por [[Fenicia]] (actual [[Líbanu]]). Una tema importante de la obra ye la supuesta denegación pola academia occidental de la influyencia asiática (occidental) y africana na cultura griega antigua. El trabayu de Bernal foi llargamente refugáu por historiadores contemporaneos retulándolo como [[pseudohistoria]], sobremanera na ''Revisión de Atenea Negra'' de [[1996]], con una colección d'ensayos editaos por [[Mary Lefkowitz]] y Guy MacLean Rogers,<ref name="galtoninstitute1">[https://web.archive.org/web/20090214003104/http://www.galtoninstitute.org.uk/Newsletters/GINL9709/black_athena.htm Black Athena Revisited]</ref> pero igual Bernal foi llargamente citáu na lliteratura Afrocéntrica.
Llinia 60:
{{AP|Educación afrocéntrica}}
 
La premisa detrás de la educación afrocéntrica ye la noción de que los seres humanos pueden ser apoderaos y serviles, llindando'l so [[conciencia]] de sigo mesmos y por aciu la imposición de ciertos aspeutos selectivos de conocencies alienadosalienaos sobre ellos.<ref>Woodson, Dr. Carter G. (1933), ''The Los mios-Education of the Negru'', Khalifah's Booksellers & Associates.</ref> Los afrocentristas afirmen que lo qu'educa a un grupu de persones non necesariamente educa y capacita a otru grupu de persones.
 
El términu "mala educación" foi acuñáu pol Dr. Carter G. Woodson pa describir el procesu de quitar sistemáticamente a los [[afroamericanos]] de la conocencia de sigo mesmos. El Dr. Woodson creía que la mala education yera'l raigañu de los problemes de les mases de la comunidá afroamericana y que si se -yos dieron la conocencia y educación correuta dende'l principiu, nun taríen na situación que s'atopen en güei.