Diferencies ente revisiones de «Manuel Abad y Queipo»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo parámetru de plantía
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Fernando VII d'España +Fernandu VII d'España)
Llinia 6:
Dempués d'estudiar en Cataluña pa sacerdote foi destináu a América. Ellí foi escoyíu obispu de [[Morelia|Valladolid]], nel estáu mexicanu de [[Michoacán]]. Propunxo delles reformes na alministración pa evitar la insurrección de los [[nativu|nativos]], amosó ante [[Fernandu VII d'España|Fernandu VII]] (1814) el so desalcuerdu cola actuación del virréi Calleja,<ref>Zárate, 1880; 520-521: </ref> lo que-y valió ser acusáu de traición pol Santu Oficiu, pos defendió énte la Rexencia una llexislación agraria que dexara el repartu a los indios de tierres realengues y el so accesu al cultivu de los latifundios.
 
En [[1816]] foi nomáu Ministru de Gracia y Xusticia por [[FernandoFernandu VII d'España|Fernandu VII]], anque namái ocupó'l so cargu mientres tres díes, yá que foi destituyíu.
 
En produciéndose'l llevantamientu y criticar l'actuación española tuvo qu'encarar delles acusaciones énte la [[Inquisición española|Inquisición]] n'España, a pesar de la so postura contraria a la sublevación y d'haber escomulgáu al insurxente [[Miguel Hidalgo]]. Finalmente, foi absueltu de l'acusación de traición a la corona, pero la «[[Sagrada Congregación del Índice|''Sagrada Congregación del Índice''»]] prohibió la so obra titulada «''Breve exposición sobre el Real Patronato y sobre los derechos de los obispos electos de America, que en virtud de los reales despachos de presentación y gobierno administran sus iglesias antes de la confirmación pontificia.»''