Diferencies ente revisiones de «Garcibuey»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Estilu habitual na nuesa wiki
m Correiciones
Llinia 33:
Otru acontecimientu ye la canalización de les agües de consumu humanu nos años 65-70. Esto supunxo un cambéu nes costumes. Per un sitiu la xera diaria de dir buscar agua a les fontes (había dos en Garcibuey, la Pilastra de baxo y la Pilastra de riba), por otru'l dir llavar al ríu . Daqué perdióse nes rellaciones humanes pero ganar en comodidá, tiempu llibre y sobremanera hixene y salú .
 
La implantación de la Democracia n'España consiguió como en tolos pueblos d'España la eleición d'Alcaldes democráticos que con mayor o menor aciertu ameyoraron les infraestructures del Pueblu, crearon asociaciones y potenciaron el biestar de la tercer edá, consultorios médicos, atención a la infancia y mocedá y sobremanera frenaron la emigración de los mozos a les grandes ciudaes. CaboHai destacarde solliñar d'estes últimes dómines la etapa de conceyos progresistes y sobremanera el llabor del alcalde Pablo Iglesias Abá que modernizó y potenció el llabor comuñal del pueblu.
 
Una última etapa foi la construcción de la bodegues de vinos Valdeaguila que supunxo una inversión d'unos 2,5 millones d'Euros y facilita a los sos socios una salida a los productos de la vide en condiciones más o menos favorables.