Diferencies ente revisiones de «Spacewar!»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: multijugador|multijugadores => multixugador|multixugadores
m Correiciones
Llinia 42:
Mientres la década de los cincuenta, creáronse dellos xuegos d'ordenador<ref>{{Cita web|url=http://www.ordenadores-y-portatiles.com/historia-del ordenador.html|títulu=La hestoria del ordenador y l'evolución de la teunoloxía|fechaaccesu=27 de payares de 2017|sitiuweb=www.ordenadores-y-portatiles.com}}</ref> pa llevar a cabu la esperimentación y la demostración de la potencia del cálculu, esto ye, creáronse videoxuegos con una función académica y siguiendo un programa d'investigación pa comprobar y ver como podíen funcionar l'ordenadores. Dellos programadores dieron cuenta qu'a parte de tener una función académica, estos xuegos tamién teníen una función lúdica y que taben destinaos al entretenimientu, sobremanera dirixíos a estudiantes graduaos y emplegaos de la universidá, como los del Institutu de Tecnologia de Massachusetts (MIT), onde se-yos dexó l'usu lúdicu pa desenvolver programes pal equipu esperimental TX-0.
 
Estos xuegos interactivos fueron creaos por una comunidá de programadores, la mayoría del Club Tech Model Railroad (TMRC) empobináu por Alan Kotok, Peter Samson y Bob Saunders. CaboHai destacarde solliñar xuegos como Tic-Tac-Toe (un trés en raya contra l'ordenador) o ''el mure nel llaberintu'', qu'utiliza un llapiceru ópticu pa crear un llaberintu de parés pa un mure virtual.
 
El proyeutu ''Spacewar!'' nació mientres la seronda de 1961, cuando los estudiantes de la universidá tuvieren faciendo una agua d'idees pa crear programes que demostraren les capacidaes del nuevu ordenador d'una manera convincente. Trés emplegaos, de la Universidá, Steve Russel, emplegáu de la Universidá Havard y l'asistente d'investigación al MIT; Martin Graetz, un asistente d'investigación y ex estudiante de MIT; y Wayne Wiitanen, asistente d'investigación na Universidá Harvard y exempleado y estudiante de MIT, tuvieron la idea de faer un videoxuegu sobre una guerra espacial.