Diferencies ente revisiones de «Terrassa»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: Club Deportivu => Club Deportivo
m Correiciones
Llinia 426:
Nel fútbol destaca'l [[Terrassa Fútbol Club]], que, en militando na [[Segunda División A]] de la Lliga española ente los años 2001 y 2005, baxó y compitió na [[Segunda División B]] hasta l'añu 2010 i agora xuega en 3 división. Amás, Terrassa cuenta col actual y en constante evolución ''[[Club d'Esgrima Ciutat de Terrassa]]''<ref>{{Cita web |títulu=Historia del Club d'Esgrima de Terrassa |url=http://www.esgrimaterrassa.cat/elclubcat.html |fechaaccesu=24 de payares de 2012 |obra=esgrimaterrassa.cat }}</ref> que los sos miembros compiten a nivel nacional y en diverses categoríes, tantu masculines como femenines. En Terrassa tamién atopamos un club de balonmano que milita anguaño en 1a catalana, con un pabellón asitiáu en Can Jofressa.
 
Nel campu de la cultura popular, Terrassa ye representativa dientro del mundu de los [[castellers]], al cuntar con dos cuadrilla (Colla castellera) importantes: ''[[Minyons de terrassa|Minyons de Terrassa]]'' y ''[[Castellers de Terrassa]]''. CaboHai destacarde solliñar que la colla ''[[Minyons de terrassa|Minyons de Terrassa]]'' ye una de les más importantes dientro d'esta disciplina.
 
Tamién ta'l ''Drac de Terrassa'', ye una figura mítica en forma de dragón. El dragón en si ye una figura que llanza fueu por dellos puntos del so cuerpu. La exhibición más importante del Drac ye la fiesta mayor de Terrassa yá que el ''Drac'' representa la lleenda de Terrassa na qu'el ''Drac'' baxa de la Mola (Sant Llorenç) a comese a los tarrasenses, daqué según la hestoria de [[Jorge de Capadocia#La lleenda del dragón|San Jorge y el dragón]]. Amás del ''Drac de Terrassa'' esisten más besties de fueu como "La Pajara de Terrassa", ''El Bitxo del Torrent Mitge'' y el''Drac Baluc Astarot''. Otros grupos rellacionaos col fueu son los diaños cuntando con ello con unu de los grupos más importantes como son ''Diables de Terrassa'' y amás ''Diables de la Maurina'', ''Diables de Sant Llorenç'' y ''Diables Balrogs''