Diferencies ente revisiones de «Corriente de Foucault»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Estilu habitual na nuesa wiki
m Correiciones
Llinia 116:
Si l'exemplu del pendilexu repitir, modificando la estructura de les plaques de cobre, esto ye, fiéndese la pieza de forma vertical con numberosos cortes, podrá comprobase que'l frenáu del pendilexu menguó significativamente. Esto nun quier dicir que les corrientes sumieren, sinón que por cuenta de la llimitación de la banda onde actúa, llindáu polos cortes realizaos, éstes vense bien amenorgaes.
 
Pa menguar el desenvolvimientu de les corrientes de Foucault emplégase'l sistema de construyir los nucleos de fierro en llugar de macizos, por aciu chapes o llámines superpuestes con una espesura de 0.2 a 0.6 mm, aisllaes unes de les otres con barniz o papel. Les chapes facer con un [[aceru]] al siliciu d'alta [[resistividá]], de cuenta que la intensidá de la corriente inducida mengua y les perdes algamen asina un valor almitible. Esta construcción nun produz l'amenorgamientu del fluxu magnético, pos se dispondispón siempres según el planu que percuerren les llinies de fuercia.
 
La calidá d'estes llámines tocantes a les perdes por histéresis y corrientes de Foucault carauterizar pola potencia en vatios (W), estenada por quilu de plancha sometíu a una inducción alternativa d'una [[Tesla (unidá)|tesla]], a razón de 50 ciclos de imantación per segundu.