Diferencies ente revisiones de «Real Betis Balompié»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Correiciones
m Correiciones
Llinia 426:
La [[Ciudá Deportiva Luis del Sol]] ye un complexu deportivu onde s'atopen los campos d'entrenamientu de les distintes categoríes de fútbol. Asítiase na redolada del [[Estadiu Benito Villamarín]], nel barriu de [[Los Bermejales (Sevilla)|Los Bermejales]]. Foi inaugurada nel añu 1997 pol entós presidente de la entidá ([[Manuel Ruiz de Lopera]]).
 
Ta compuesta por dos campos de [[Verde#Verde en deporte|verde natural]] nos que suel entrenar el primer equipu y onde xuega los sos partíos de competición el filial y l'equipu femenín. Amás tamién dispondispón de dos tapetes de [[verde artificial]], unu d'ellos diseñáu pa la práutica del [[Fútbol 7]] (modalidá que practiquen les categoríes inferiores).
 
Finalmente'l complexu ta compuestu por [[piscina]], [[sauna]], [[ximnasiu]], zona médica y fisioterapia, [[Tintorería|llavandería]], sala de prensa, aparcamientu (con 63 places) y cafetería (conocida como ''Betis Sport Bar'').<ref>{{cita web |url=http://realbetisbalompie.es/es/club/ciudad-deportiva-luis-del sol/|títulu=Ciudad Deportiva Luis del Sol}}</ref>
Llinia 815:
=== Xuvenil ===
{{AP|División d'Honor Xuvenil}}
Pa promover nuevos xugadores procedentes de la cantera, el club dispondispón de dos equipos de xuveniles federaos, cada unu nuna categoría distinta. El de mayor nivel compite na [[División d'Honor Xuvenil]]. La División d'Honor estremar en 7 grupos de 16 equipos, que s'establecen por proximidá xeográfica. El campeón de cada grupu tien accesu a la [[Copa de Campeones de Lliga Xuvenil]], ente que los cuatro últimos clasificaos baxen a la [[Lliga Nacional Xuvenil]]. Coles mesmes, los 7 campeones al pie de los 7 subcampeones y los 2 meyores terceros clasificar pa la [[Copa del Rei de Xuveniles de Fútbol|Copa del Rei]].
 
El segundu equipu xuvenil compite na Lliga Nacional Xuvenil que tien como ámbitu territorial a les provincies occidentales d'Andalucía más Ceuta.
Llinia 936:
== Medios de comunicación ==
=== Betis TV y Radio Betis ===
El club dispondispón d'una canal propia de televisión, '''Betis TV''', que realiza la función de promover la conocencia y espardimientu de la institución. La canal ocupar de les retresmisiones de tolos actos institucionales del club, como asamblees, ruedes de prensa, informativos d'actualidá y conxustes, amás d'emitir partíos oficiales de los sos equipos deportivos en direutu n'abiertu. La so programación diaria empezó'l [[23 de xunu]] de [[2016]] a nivel provincial nel dial 56 de la [[Televisión terrestre n'España#Canales nacionales|TDT]] y el [[7 de xunetu]] al traviés de [[streaming]].<ref>{{cita web |url=http://realbetisbalompie.es/es/noticias/actualidad/7060/betis-tv-empezara-manana-la so-programacion-diaria-d|títulu=Betis TV}}</ref><ref>{{cita web |url=https://twitter.com/RealBetis/status/751045187313565696|títulu=RTV Betis en streaming}}</ref>
 
El [[29 de xunu]] de [[2017]] la canal incorporar a nivel nacional al dial 317 del operador de pagu [[Vodafone España|Vodafone TV]]
Llinia 950:
Al traviés de les nueves teunoloxíes, cada vez más presentes nel tantu na cultura popular como nel ámbitu deportivu, el club ufierta a los sos aficionaos les últimes noticies referentes a tolos aspeutos de la entidá.
 
El club dispondispón d'una páxina web, onde informa llargamente y de forma actualizada de los aspeutos más significativos, tales como la so historia, comunicaos, organigrama, cantera, socios, peñes o Fundación ente otros.
 
Nesti aspeutu, la cobertoria del club avanza cola crecedera teunolóxica y ufierta informaciones asemeyaes nes distintes [[Rede social|redes sociales]] que fueron apaeciendo nos últimos años. Plataformes como [[Facebook]], [[Youtube]], [[Vini (aplicación)|Vini]], [[Google+]], [[Snapchat]], [[Instagram]] o [[Twitter]] son amás una nueva forma de comunicación ente'l club y los sos siguidores. Hai de solliñar especialmente esta postrera, que con apenes unos años de vida convirtióse nuna de les principales ferramientes de comunicación y interactividad al marxe de l'habitual prensa escrita o dixital.