Diferencies ente revisiones de «Nokia Corporation»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
m Revertíes les ediciones de 187.252.250.0 (alderique) hasta la cabera versión de XabatuBot
Etiqueta: Reversión
Llinia 3:
'''Nokia Corporation''' ye una empresa multinacional de comunicaciones y teunoloxía con sede nel distritu de Keilaniemi, en [[Espoo]], [[Finlandia]]. Ta formada por dos grupos de negocios: [[Nokia Networks]] ([[Rede de telecomunicación|Red de telecomunicaciones]]) y Nokia Technologies.
 
Enantes, Nokia Corporation yera una empresa empobinada principalmente a la fabricación de teléfonos móviles, siendo líder mundial nesti sector ente [[1998]] y [[2011]]. Sicasí, nos sos últimos años como fabricanteCACA DE MONOfabricante de [[teléfonos móviles]], sufrió un amenorgamientu de la participación del mercáu como resultáu del creciente usu de los [[teléfonos intelixentes]] d'otru provisores. Como resultancia, la cotización de les sos aiciones cayó dende un máximu de 40 dólares en [[2007]] a menos de 3 dólares en [[2012]]. En [[febreru]] de [[2011]], Nokia Corporation estableció una alianza estratéxica con [[Microsoft|Microsoft Corporation]], como parte de la cual tolos teléfonos intelixentes Nokia Corporation incorporaríen [[Windows Phone]]. Tres esti alcuerdu, Nokia convertir nel principal provisor de [[smartphones]] con [[Windows Phone]].
 
El 2 de setiembre de 2013, [[Microsoft|Microsoft Corporation]] anunció la so intención de compra de la división de dispositivos y servicios de Nokia Corporation como parte d'un alcuerdu global por un total de 5440 millones d'[[euros]] (7200 millones d'[[USD]]) pola compra de la división de dispositivos móviles y el llicenciamientu de les patentes de Nokia Corporation. La vienta d'esta división cerró'l 25 d'[[abril]] de [[2014]].