Diferencies ente revisiones de «Agricultura ecolóxica»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: prácticos|prácticu => práuticos|práuticu
mSin resumen de edición
Llinia 508:
Esta corriente empecipiar n'[[Inglaterra]], na década de 1930, polos agrónomos Lady Eve Balfour y Sir Albert Howard; Howard, determinó dempués de la so llegada a la [[India]], que les llimitaciones locales nun dexen adoptar el sistema granible basáu nes esperiencies occidentales, polo que concluyó que yera esencial reparar los procesos granibles de la naturaleza y aprender d'ella les lleiciones necesaries pa favorecer la producción d'alimentos.
 
El so llibru ''Un Testamentu Agrícola''<ref>http://docplayer.es/1201618-Un testamentu-agricola.html</ref> arrexunta les sos observaciones estableciendo conceutos fundamentales pa l'agricultura orgánica, tales como la proteición del suelu, l'usu de cobertories permanentes, la producción de compost utilizando'l sistema «Indore» (métodos pioneros de compostajecompostaxe controláu), la idea de remanar meyor la salú de la planta en suelos saludables, la importancia de la investigación en finques, y l'usu racional de recursos locales ente otres.
 
En 1943, Lady Eve Balfour publicó'l so llibru ''The Living Soil'', onde promueve la idea de que la salú del suelu y la salú del home son indixebrables. El so trabayu llevó a formar en 1946, la Soil Association como un ente d'investigación ya información sobre práutiques orgániques de manexu de finques y suelos. Dende entós esta asociación convirtióse en líder mundial nel establecimientu de normes y capacitación n'agricultura orgánica.