Diferencies ente revisiones de «Disolvente»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Estilu habitual na nuesa wiki
m Correiciones
Llinia 1:
[[Ficheru:Na+H2O.gif|thumb|250px|[[Molécula|Molécules]] d'[[agua]] ([[disolvente polar]]) [[Solvatación|solvatando]] un [[ion]] de [[sodiu]].]]
Un '''disolvente''' o '''solvente''' ye una sustanzasustancia na que s'eslee un [[soluto]] (un sólidu, líquidu o gas químicamente distintu), resultando nuna [[Disolución|solución]]; de normal ye'l componente d'una solución presente en mayor cantidá.
 
Los disolventes formen parte de múltiples aplicaciones: adesivos, componentes nes pintures, productos farmacéuticos, pa la ellaboración de materiales sintéticos, etc.
Llinia 44:
Amás, hai que tener en cuenta l'atraición del anión sobre'l dipolo de l'agua. Lo mesmo asocede con Cl<sup>-</sup> o F<sup>-</sup>, que tienen pares d'electrones solitarios y que pueden actuar como aceptores de pontes d'hidróxenu. Pela so parte, los [[cationes]] como'l Na<sup>+</sup>, el K<sup>+</sup>, el Ca<sup>++</sup> o'l Mg<sup>++</sup> arrodiar de molécules d'agua a les que xunen por aciu interaiciones del tipu [[ion-dipolo]]; los átomos d'osíxenu empobinar escontra'l catión.
 
Conforme aumenta la temperatura y la presión, les propiedaes de l'agua varien. Por casu, la [[constante dieléctrica]] mengua y faise más similar a la de los [[disolvente orgánicu|disolventes orgánicos]], empiorando la solubilización de sustances ióniques. A alta temperatura y presión esllee compuestos orgánicos, trescurriendo los procesos en fase homoxénea y collo facilítase la separación del [[soluto]] (por enfriamientu), siendo capaz d'esaniciar borrafesresiduos.
 
=== Líquidu fluoroso ===
Llinia 80:
Los disolventes neotéricos pueden llograse a partir de materies primes anovables, siendo una alternatives a los disolventes derivaos del petroleu, siendo un exemplu d'ellos los procedentes de la [[biomasa]].
 
La mayoría d'estos disolventes presenten una baxa tosicidá, baxa volatilidá, nun son corroyentes, nin canceríxenos. Amás munchos d'ellos llógrense a partir de borrafesresiduos vexetales, lo que-yos fai económicamente competitivos.
== Disolvente sostenible==
Un disolvente sostenible ye aquel que ye inocuo pal mediu ambiente.