Diferencies ente revisiones de «Villarrasa»

Contenido eliminado Contenido añadido
mSin resumen de edición
m Correiciones
Llinia 28:
El so términu municipal combina grandes deveses, que polo abrupto del terrén dedicar a la caza, y zones de campu, nes qu'al pie de l'agricultura tradicional (cebera, vide y olivo) remanez una nueva agricultura de regadío (frutales de güesu) que xenera mayores beneficios y abondosa mano d'obra.
 
La so situación xeográfica favoreció la instalación d'importantes empreses, como la Planta de Reciclaxe y Compostaxe (receptora de les borrafesresiduos urbanes d'Huelva, la mariña y el Condáu) y Agroalimentarias del Sur, especializada en frutales de güesu en réxime de regadío como cítricos, pescales, cirueles, quivis y perales. Estos nuevos cultivos diversifiquen la tradicional agricultura local y xenera más de 100.000 jornales al añu. Un 55% de la población activa de Villarrasa trabaya nesti sector.
 
Ente los cultivos tradicionales destaquen les ceberes, los cultivos industriales (xirasol y remolacha) y los garbanzos. L'olivar ta presente en daqué más de 400 hectárees destinaes a la producción d'aceite. El viñéu, en claru retrocesu por cuenta de la crisis, tan solo algama 125 hectárees.