Diferencies ente revisiones de «Vitamina B6»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: caltien => caltién
m Correiciones
Llinia 31:
El defectu dietéticu ye desaxeradamente rara. Delles drogues (y.g. isoniazida, hidralazina y penicilamina) obren recíprocamente col fosfatu del pyridoxal, produciendo defectu de B6. La polineuropatía qu'asocede dempués del usu de isoniazida respuende xeneralmente a la vitamina B6. L'anemia sideroblástica respuende de xemes en cuando a la vitamina B6. Asocedieron casos de polineuropatía dempués d'altes dosis (magnesiu >200) apurríes munchos meses. La vitamina B6 utilizar pa la tensión premenstrual: una dosis diaria del magnesiu 10 nun tien de ser entepasada.
 
La falta de piridoxina tien llugar nos países en desenvolvimientu, sobremanera de resultes del tratamientu de la tuberculosis con isoniacida. Esta sustanzasustancia, que ye bien efectiva y puede tomase per vía oral, introducióse como tratamientu pa la tuberculosis a principios de la década de 1950 y aportó a bien utilizada, y en parte reemplazó a la inyección d'estreptomicina qu'hasta entós yera la terapia utilizada. A pesar del desenvolvimientu d'otres medicines, la isoniacida inda s'utiliza enforma. La tuberculosis, en gran parte controlada nos países industrializaos na década de 1970, güei atópase en resurdimientu, con casos resistentes a melecines y otros que se rellacionen col síndrome d'inmunodeficiencia adquirida (sida) lo qu'esmolez a les autoridaes de salú pública. En munchos países africanos y asiáticos la tuberculosis ye bien común y ye una causa importante de morbilidad y mortalidá.
 
Probablemente, la isoniacida en grandes dosis por periodos enllargaos, bastie la falta de vitamina B6. Dizse qu'aumenta les necesidaes de vitamina B6.