Diferencies ente revisiones de «Ríu Yangtsé»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Correiciones
m Correiciones
Llinia 169:
En mayu de 2006, dellos espertos chinos emitieron informes alarmantes sobre l'estáu de polución del ríu. El suministru d'agua potable de la aglomeración de [[Shanghai]] podría aportar a problemáticu si nun s'atopa solución.
 
Según Lu Jianjian, profesor d'una universidá nel este de China, el 40% de leslos residuos del país descargar nel ríu, unos 25 mil millones de tonelaes al añu.<ref name="dupont" /> Un terciu de la contaminación provendría de los fertilizantes y productos químicos, plaguicidas y residuos agrícoles; el restu vendría de les ciudaes, del sector industrial y de los barcos que saleen pel ríu. Amás, estes agües considérense les más turbies del planeta, con un tresporte de sedimentos que s'envalora en 680 millones de tonelaes al añu.<ref>{{Cita web|títulu=-yos eaux de Chine centrale observées au radar depuis l'espace|url=http://www.techno-science.net/?onglet=news&news=6843|fechaaccesu=22 juillet 2009.}}</ref>
 
320 millones de persones nes zones rurales del país nun tienen accesu a agua potable, según 400 ciudaes sufren d'un suministru d'agua insuficiente. A finales de mayu de 2006, [[Zhou Shengxian]], direutor de l'alministración del estáu pa la proteición del mediu ambiente, llanzó una llamada pal bloquéu de tolos proyeutos de construcción que puedan afectar al mediu ambiente.