Diferencies ente revisiones de «Ponte del Gard»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Estilu habitual na nuesa wiki
m preferencies llingüístiques: locales => llocales
Llinia 51:
En [[1998]] el ''Pont du Gard'' viose afeutáu por un hinchente que causó graves daños na rexón. La carretera que lleva a la ponte y les instalaciones cercanes sufrieron importantes desperfectos, anque l'acueductu en sí nun se deterioró seriamente.
 
El Gobiernu francés patrocinó un proyeutu de rediseño en cooperación coles autoridaes localesllocales, la UNESCO y la [[XE]], que concluyó en [[2000]]. Fíxose piatonal la área alredor del acueductu y ameyoráronse les instalaciones destinaes a los visitantes, lo qu'incluyó la construcción d'un muséu. El proyeutu foi criticáu pol so costu (32 000 000 €) y pola perda de guapura del paisaxe circundante. Otra consecuencia foi que yá non se dexa caminar al traviés del conductu. Sicasí, el nuevu plan asegura que la área cercana a la ''Ponte'' sía agora muncho más silenciosa, por cuenta de la prohibición del tráficu motorizado, y el nuevu muséu apurre al visitante un contestu históricu más ricu.
 
La ponte del Gard ye una de los cinco atraiciones turístiques más visitaes de Francia, con 1,4 millones de visitantes en [[2001]] y ta incluyíu na llista de [[Grand site national]].