Diferencies ente revisiones de «Zona económica esclusiva»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: alcanzose/algamose => alcanzóse/algamóse
Llinia 17:
La estensión exauta de les zones económiques esclusives de caún ye una fonte frecuente de conflictu ente los países ribereños.
 
* [[Noruega]] y [[Rusia]] discrepen sobre la estensión del mar territorial y la ZEE que correspuenden al archipiélagu de [[Svalbard ya Islla Jan Mayen|Svalbard]], una y bones afecta la ZEE de Rusia, un país que tien reconocíu un estatus especial nel tratáu. AlcanzoseAlcanzóse un principiu d'alcuerdu ente los dos países pa resolver la disputa n'abril de [[2010]]<ref>[https://www.nytimes.com/2010/04/28/world/europe/28norway.html ''Rusia y Noruega alcancen un alcuerdu sobro'l mar de Barents'', artículu del New York Times (27 d'abril de 2010).]</ref>, y tres de ser ratificáu por dambos roblose, en [[Múrmansk]], el [[15 de setiembre]] de 2010<ref>[https://www.theguardian.com/world/2010/sep/15/russia-norway-arctic-border-dispute ''Rusia y Noruega resuelven la so disputa fronteriza nel Árticu'', artículu de The Guardian (15 de setiembre de 2010).]</ref>.
* El [[mar de la China Meridional]], y les islles [[Islles Spratly|Spratly]], son l'escenariu d'una importante disputa territorial ente varies naciones vecines.
* La creación d'una Zona de Proteición Ecolóxica y de la Pesca nel [[mar Adriáticu]] por parte de [[Croacia]] causó problemes con [[Italia]] y [[Eslovenia]], y foi motivu de discutiniu demientres el procesu d'accesu de Croacia a la [[Xunión Europea]].