Diferencies ente revisiones de «Imprentadora»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: '#\b(in|In)?(C|c)orrect(u|os|a|es)\b#u' => '$1$2orreut$3'
m iguo testu: inyección => inyeición
Llinia 20:
* '''imprentadores ensin impautu''': tomen tolos demás tipos de mecanismos d'impresión, incluyendo:
** imprentadores térmiques,
** imprentadores d'inyeccióninyeición o imprentadores de remexu de tinta,
** imprentadores láser.
 
Llinia 32:
=== Formación de los caráuteres ===
* '''caráuteres con trazu continuu''': los caráuteres formaos totalmente con trazu continuu (los producíos por una imprentadora de margarita, por casu).
* '''caráuteres de puntos matriciales''': caráuteres matriciales compuestos por patrones de puntos independientes (imprentadores: matriciales, d'inyeccióninyeición y térmiques).
 
Téunicamente, les imprentadores láser son matriciales, pero la nitidez de la impresión y el tamañu amenorgáu de los puntos impresos con alta densidá, puede considerase que los trazos de los sos caráuteres son continuos.
Llinia 46:
* '''caráuter a caráuter''': el imprentadores de caráuteres son el imprentadores:
** matriciales,
** d'inyeccióninyeición de tinta,
** térmiques,
** de margarita.
Llinia 59:
* '''Testu y gráficos''': pueden reproducir solamente caráuteres primeramente grabaos, en relieve o en forma de mapa de caráuteres internu. Les imprentadores de testos y gráficos, reproducen tou tipu d'imáxenes dibuxándoles como patrones de puntos:
** matriciales,
** d'inyeccióninyeición de tinta,
** láser.
 
Llinia 68:
Les imprentadores de caráuteres, como les matriciales, imprimen nun rangu de velocidá ente 200 y 400 '''caráuteres per segundu''' (cps), que supón de 90 a 180 llinia per minutu (lpm). Les imprentadores de llinia presenten un ampliu rangu de velocidaes, dende 400 a 2000 '''llinia per minutu'''. La velocidá de los imprentadores de páxina bazcuya ente 4 y 800 '''páxines per minutu''' (ppm) pa impresiones en blancu y negru, y la décima parte pa la impresión en color.
 
En redolaes d'oficines nos que s'empleguen formularios en papel continuu o de delles fueyes de papel continuu, la imprentadora más fayadiza ye la de matriz de puntos, pero si ríquese mayor calidá d'impresión utilizará imprentadora láser. Les imprentadores d'inyeccióninyeición de tinta son les preferíes pa redolaes doméstiques, por preciu algamadizu.
 
== Métodos d'impresión ==
Llinia 75:
La eleición del motor de compresión tien un efeutu substancial nos trabayos a los qu'una imprentadora ta destinada. Hai distintes teunoloxíes que tienen distintos niveles calidable d'imaxe, velocidá d'impresión, costu, ruiu y amás, delles teunoloxíes son desavenientes pa ciertos tipos de medios físicos (como papel carbón o tresparencies).
 
Otru aspeutu de la teunoloxía d'impresión que ye frecuentemente escaecíu ye la resistencia a l'alteración: la tinta líquida como d'una cabeza d'inyeccióninyeición de tinta ye absorbida poles fibra del papel, y por eso los documentos impresos con tinta líquida son más difíciles d'alteriar que los que tán impresos por tóner o tinta sólida, que nun enfusen per debaxo de la superficie del papel.
 
=== Tóner ===
Llinia 89:
Por cuenta de que nel procesu nun intervienen diluyentes, orixinalmente denominóse xerografía, del griegu ''xeros'' que significa secu.
 
=== InyecciónInyeición de tinta ===
Les [[Imprentadora d'inyeccióninyeición|impresor d'inyeccióninyeición de tinta]] (''Ink Jet'') rocían escontra'l mediu cantidaes bien pequeñes de tinta, usualmente unos picolitros. P'aplicaciones de color, incluyendo impresión de semeyes, los métodos de remexu de tinta son los dominantes, una y bones el imprentadores d'alta calidá son pocu costoses de producir. Virtualmente toes el imprentadores d'inyeccióninyeición son dispositivos en color; dalgunes, conocíes como imprentadores fotográfiques, inclúin pigmentos extra pa una meyor reproducción de la gama de colores necesaria pa la impresión de fotografíes d'alta calidá (y son adicionalmente capaces d'imprimir en papel fotográficu, en contraposición al papel normal d'oficina).
 
Les imprentadores d'inyeccióninyeición de tinta consisten en inyectores que producen burbuyes bien pequeñes de tinta que se converten en perpequeñes gotitas de tinta. Los puntos formaos son el tamañu de los pequeños pixeles. Les imprentadores d'inyeccióninyeición pueden imprimir testos y gráficos d'alta calidá de manera casi silenciosa.
 
Esisten dos métodos pa inyectar la tinta:
# Métodu térmicu. Un impulsu llétricu produz un aumentu de temperatura (aprox. 480 °C mientres microsegundos) que fai ferver una pequeña cantidá de tinta dientro d'una cámara formando una burbuya de vapor que fuercia la so salida polos inyectores. Al salir al esterior, esti vapor entiéstase y forma una minúscula gota de tinta sobre'l papel. Dempués, el vacíu resultante abasna nueva tinta escontra la cámara. Esti métodu tien l'inconveniente de llindar en gran midida la vida de los inyectores, por eso estos inyectores atopar nos cartuchos de tinta.
# Métodu piezollétricu. Cada inyector ta formáu por un elementu piezollétricu que, al recibir un impulsu llétricu, camuda de forma aumentando sópito la presión nel interior del cabezal provocando la inyeccióninyeición d'una partícula de tinta. El so ciclu d'inyeccióninyeición ye más rápidu que'l térmicu.
 
Les imprentadores d'inyeccióninyeición tienen un costu inicial enforma menor qu'el imprentadores láser, pero tienen un costu por copia enforma mayor, una y bones la tinta precisa ser repuesta frecuentemente. Les imprentadores d'inyeccióninyeición son tamién más lentes qu'el imprentadores láser, amás de tener la desventaxa de dexar ensugar les páxines antes de poder ser manipoliaes agresivamente; la manipulación prematura puede causar que la tinta (que ta xuntada a la páxina en forma líquida) muévase.
 
=== Tinta sólida ===
Llinia 218:
 
=== Problemes de tinta ===
N'ocasiones al imprimir documentos o fotografíes pueden apaecer bandes horizontales que faen empiorar la calidá de la impresión. Anque esti problema puede tar dacuando rellacionáu con una mala eleición del papel d'impresión xeneralmente débese a problemes de tinta n'impresiones d'inyeccióninyeición de tinta. Una causa posible ye la configuración calidable de la impresión, cuidao que el documentu puede riquir una configuración de mayor calidá de la imprentadora. Otres posibles causes pueden ser que la tinta del cartuchu ta escosándose o que los cabezales tán puercos.
 
== Otru imprentadores Dalgunes otres clases d'imprentadores son importantes por razones históriques o pa usos especiales, ente elles tán les siguientes:
Llinia 235:
* [[Imprentadora braille]]
* [[Imprentadora d'impautu]]
* [[Imprentadora d'inyeccióninyeición]]
* [[Imprentadora de llinia]]
* [[Imprentadora de margarita]]