Diferencies ente revisiones de «Jeep»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Estilu habitual na nuesa wiki
m iguo testu: inyección => inyeición
Llinia 100:
Depués apaeció la serie de '''Cherokee XJ''' en [[1984]], diseñada con participación de [[Renault]] escontra [[1978]], que daquella sostuvo delles rellaciones comerciales con AMC (American Motor Company); la intención d'esti nuevu touterrén compactu foi la d'ufiertar toles capacidaes touterrén de la Jeep Wagoneer con un motor más pequeñu, lo qu'enllargaría'l so rangu d'aición y la so economía de combustible. Tuvo disponible con delles versiones de motores 2.5 llitros y 4.0 llitros, que se caltuvieron hasta'l final de la producción de la segunda serie de XJ (1997-2002). Otros motores menos populares fueron un 2.1 llitros turbodiésel de Renault y un 2.8 V-6 de GM. El nome Jeep Wagoneer pasó a ser una versión más luxosa de la Cherokee básica, usando la mesma carrocería XJ pero que la so estrema esterna más notable son los sos cuatro faros cuadraos y la so moldura d'imitación de madera llateral, y vendióse hasta 1990.
 
[[Ficheru:Jeep Grand Cherokee WJ 34h.jpg|250px|thumb| Jeep Grand Cherokee WJ.]] En [[1993]] apaez el '''Grand Cherokee ZJ''', que pretendía, en principiu, reemplazar al Cherokee pero que, dada la so popularidá caltuvo la so producción hasta que'l modelu Liberty reemplazar nel añu [[200]]2. Esto debe a que'l motor AMC de seis cilindros y 4.0 llitros de cilindrada con sistema d'inyeccióninyeición Chrysler, conocíu depués como '''Power Tech I6 242 High Output''' que tuvieron tantu'l Cherokee, como Grand Cherokee y el Wrangler, ye unu de los meyores motores pa tou terrén que se producieron: el 60% del so par motor total de 298Nm (220 lb·ft) esto ye, 179Nm (132lb·ft), ta disponible al ralentín, faciendo qu'el so capacidade pa xubir pendientes pronunciaes y esguilar roques sía bien cimera a motores del so mesma cilindrada. Esto significa, amás, que tien les mesmes capacidaes tou terrén de motores más grandes y potentes, pero con un consumu menor de combustible. A pesar de tener árbol de lleves llateral, esto ye, nel bloque de los cilindros (OHV) y de tener problemes iniciales d'apaciguadura pol so gran pesu, esti motor duró daqué más de venti años en producción, con llixeros cambeos na inyeccióninyeición de combustible, y demostró ser indestruyible.
 
 
El '''Grand Cherokee WK''' caltiense entá como un modelu luxosu del segmentu del que Jeep ye práuticamente un miembru únicu de ''Off-Road SUV'', esto ye, de vehículos utilitarios tou terrén. A pesar de qu'esisten otres marques qu'ufierten vehículos similares, Jeep caltuvo estes propiedaes en tolos sos vehículos a precios de games medies, consolidándose como una marca bien popular y reconocida de vehículos tou terrén. Comercializar colos motores PowerTech V6 de 3.7L, PowerTech V8 4.7L FlexFuel, que puede funcionar con gasolina y etanol, un HEMI V8 5.7L d'altes prestaciones y con desconexón automática de la metá de los cilindros pa menguar el consumu; y un turbodiésel V6 3.0{{esd}}L d'orixe [[Mercedes-Benz]], famosu por ser unu de los motores diésel más eficientes que se produxeren gracies al so sistema d'inyeccióninyeición ''[[common-rail]]'' d'última xeneración. El Grand Cherokee tamién ta disponible na versión especial SRT-8, propulsado por un HEMI V8 de 6.1{{esd}}L de 428{{esd}}cv, lo que-y dexa competir en prestaciones con modelos como'l [[Mercedes-Benz ML63 AMG]] (510cv), [[Porsche Cayenne Alterio]] (500{{esd}}cv) y Alterio S (550{{esd}}cv) o'l [[Volkswagen Touareg W12]] (450cv).
 
Modelos posteriores como'l '''Jeep Liberty KJ''' caltuvieron la imaxe de bon rendimientu fora de la carretera. A pesar de sustituyir la exa ríxida delanteru por una suspensión independiente, colo cual piérdense facultaes tou terrén, el reemplazu del llexendariu Cherokee (nome col que se viende fora d'USAR) resultó ser tou un ésitu. Mientres tola so carrera granible tuvo propulsado por motores de gasolina PowerTech L4 de 2.4L y PowerTech V6 de 3.7L, que tamién s'emplega nos Dodge Durango y Ram; y por motores turbodiésel CRD L4 de 2.5L y 2.8L d'orixe VM (Italia), emplegaos tamién nes versiones europees del [[Chrysler Voyager]] y del [[Dodge Nitro]]. Anguaño un nuevu modelu, el '''Liberty KK''' que tien correxíos dellos de los errores que se detectaron mientres la primer serie atópase en procesu de llanzamientu, y una de les sos carauterístiques más notables ye'l techu en lona desmontable Sky Slider que recuerden al [[Citroën 2CV]] disponible de forma opcional; cuenta de forma única col motor V6 de 3.7L, [[Ficheru:JeepPatriotfrontQuarter01.jpg|thumb|250px|left|Jeep