Diferencies ente revisiones de «Equitación»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: '#\b(in|In)?(C|c)orrect(u|os|a|es)\b#u' => '$1$2orreut$3'
m preferencies llingüístiques: inspeccionar => inspeicionar
Llinia 89:
:''Torgues combinaes.'' Consten de dos o tres obstáculos que tien de saltase de forma separada y consecutiva. Puede combinase cualquier tipu de torga, sacante la ría.
 
'''Caballeru.''' Esisten competiciones tantu individuales como por equipos. Nel casu de que seya una competición internacional, los equipos pueden tar formaos ente trés y seis miembros. Los caballeros xuntu cola so siella, tienen de tener un pesu mínimu de 75 kilogramos, tantu n'homes como en muyeres. Antes de la prueba, son pesaos y, en casu de nun afaese a les normes, pueden ser esaniciaos instantáneamente. Antes d'una competición, los caballeros pueden inspeccionarinspeicionar el percorríu a cuerpu.
 
'''La competición.''' Los percorríos realícense ún per ún. L'orde de salida nuna prueba establecer por sortéu. Esiste un tiempu dexáu pa realizar el percorríu, que calcúlase en función del so llargor y les llendes de velocidá oficiales. Nos Xuegos Olímpicos, la velocidá establecida ye de 400 m/minutu. El tiempu llende que se va almitir va ser el doble de tiempu dexáu.