Diferencies ente revisiones de «Good Will Hunting»

Contenido eliminado Contenido añadido
m +{{control d'autoridaes}}
m nomes propios
Llinia 6:
 
Will enfrentar a un encarcelamientu dempués d'afrellar a un home que lu había amedranáu cuando yera neñu. Lambeau encamienta y ayuda a Will pa nun dir a la cárcel, si él ta d'alcuerdu n'estudiar matemátiques so la so supervisión y ver a un terapeuta.
Will ta d'alcuerdu, pero trata a los sos terapeutas con despreciu y niégase a trabayar con ellos. Na so desesperación, Lambeau píde-y ayuda a SíanSean Maguire ([[Robin Williams]]). Él foi compañeru d'habitación de Lambeau na universidá, tamién se crio nel sur de Boston, y agora enseña psicoloxía en Bunker Hill Community College. A diferencia de los otros terapeutas, SíanSean llogra comunicase más con Will superando los sos [[mecanismos de defensa]], y dempués d'unes cuantes sesiones improductives Will empieza a abrir.
 
Will ta particularmente impresionáu pola hestoria de cómo SíanSean conoció a la so esposa: al arrenunciar al so boletu pal sestu xuegu históricu de la Serie Mundial de 1975, dempués de namorase a la primer vista. SíanSean nun se pena de la so decisión, nin se va penar los últimos años del so matrimoniu cuando la so esposa taba morriendo de [[cáncer]]. Esto anima a Will a tener una rellación con Skylar, a pesar de que-y miente sobre'l so pasáu y niégase a presentala a los sos amigos o amosa-y el so esgonciáu barriu. Will tamién desafía a SíanSean a tener una mirada oxetiva de la so propia vida, yá que nun pudo superar la muerte de la so esposa.
 
Will empieza a agafase so les altes mires que tien Lambeau, burllar de les entrevistes de trabayu qu'entama Lambeau pa él. Tienen un fuerte discutiniu sobre'l so futuru y eso fádialu.
Llinia 14:
Cuando Skylar pregúnta-y a Will si quier camudase a California con ella, entra en llerza, revelando qu'él ye güérfanu y que'l so padre adoptivu físicamente abusó d'él. Skylar diz-y a Will qu'ella lo amar, pero él niega'l so amor y déxalo.
 
Él acorádase con Lambeau, refugando la investigación matemática que tuvo faciendo. SíanSean señala que Will ye adepto a antemanar el fracasu futuru nes sos rellaciones interpersonales y les sabotea deliberadamente, col fin d'evitar el riesgu de dolor emocional. Cuando se niega a dar una respuesta honesta sobre lo que quier faer cola so vida, SíanSean amuésa-y la puerta. Will diz-y a Chuckie que quier ser un obreru pal restu de la so vida; Chuckie respuende que sería un insultu a los sos amigos porque perdería'l so potencial, y que'l so mayor deséu ye que sala a buscar daqué más grande. Will decide aceptar una de les ufiertes de trabayu entamáu por Lambeau.
 
N'otra sesión de terapia, SíanSean y Will comparten que dambos yeren víctimes d'abusu infantil, y SíanSean ayuda a Will p'aceptar que l'abusu que sufrió nun foi la so culpa.
 
Dempués d'ayudar a superar los sos problemes, SíanSean reconciliar con Lambeau y decide tomar un añu sabáticu pa viaxar pel mundu. Cuando los amigos de Will presentar con un [[Chevrolet Nova]] reconstruyíu pol so 21 cumpleaños, decide pasar de les sos ufiertes de trabayu codaloses y conduz a California p'axuntase con Skylar.
 
== Repartu ==
Llinia 24:
!Personaxe||Actor o actriz
|-
|SíanSean Maguire||[[Robin Williams]]
|-
|Will Hunting||[[Matt Damon]]