Diferencies ente revisiones de «Superman»

Contenido eliminado Contenido añadido
Etiquetes: Edición de móvil Edición de la web pa móvil
Etiquetes: Edición de móvil Edición de la web pa móvil
Llinia 58:
Superboy constrúi la so primer base secreta, la [[Fortaleza de la Solitú]], n'espaciu, pero tres l'ataque d'un ser estraterrestre decide llantala en polu norte. Adulces, va añadiendo estatues y recuerdos de les aventures que vive y los amigos que tien, siendo cuasi un muséu.
 
Tres llicenciase, Clark empecipia un trabayu en [[Daily Planet]], como periodista d'investigación, con Lois Lane como colega. Esta, a pesar de los calteres estrenados, entama a sospechar que Clark Kent y Superman son la mesma persona, y tienta de probarlo como años enantes Lana Lang. Lois y el nuevu meyor amigu de Clark, el fotógrafu [[Jimmy Olsen]], viven dende entós aventures n'abondanza, tamién por sí solos, anque Superman ha salvalos davezu.
 
Al empar, Superman sigue engarriándose colos sos enemigos, sobremanera con Lex Luthor, amiga con [[Batman]] y otros superhéroes, colos que s'alía nel supergrupu llamáu [[Justice League of America]], y enfréntase per primer vez con enemigos nuevos como [[Brainiac]], un superrobó estraterrestre que coleiciona ciudaes dempués detres reduciles, oa [[Metallo]], ununos cyborg que s'alimenta de radiacióncentímetros. Amás, en venciendoEn a Brainiacvenciéndolu, llogra salvar la ciudá kryptoniana reducida de [[Kandor]] (con tolos habitantes), y guárdala na Fortaleza. Poco dempués, otra sobreviviente de Krypton, la prima de Superman, [[Supergirl]], llega a la Tierra, y él ayúdala a afayase.
 
== Filmes ==