Diferencies ente revisiones de «Galilea»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: Judea => Xudea
Llinia 28:
El capítulu 9 de 1 Reis declara que Salomón compensó al so aliáu feniciu, el rei Hiram I de Sidón, con venti ciudad na tierra de Galilea, que seríen poblaes por estranxeros mientres y dempués del reináu de Hiram o por aquellos que fueren deportaos forzadamente ellí por conquistadores posteriores, como los asirios. Hiram, pa retribuir regalos daos enantes a David, aceptó les llanures alcontraes ente los montes de Neftalí y la rebautizó como "la tierra de Cabul" por un tiempu.
 
Na dómina romana, el reinu veceru de Xudea estremar en Xudea, Samaria, Perea y Galilea, qu'entendía tola seición norte del país y yera la más grande de losles trés rexones so la Tetrarquía (Xudea). Dempués de que Xudea convertir nuna provincia romana en 6, C.Y., Galilea de volao convirtióse nuna parte d'ella, depués dixebróse d'ella mientres dos o tres siglos.
 
Na rexón de Galilea atopar a casa de Jesús mientres siquier 30 años de la so vida. Gran parte de los trés primeros Evanxelios del Nuevu Testamentu dan cuenta del ministeriu públicu de Jesús nesta provincia, particularmente nes ciudaes de Nazaret y Capernaum. Galilea tamién ye citáu como'l llugar onde Jesús realizó munchos milagros públicos, incluyendo curar a un ciegu. Dempués de la muerte de Jesús, dellos rellatos suxuren que los sos discípulos tornaron a Galilea y la so esperiencia de La so resurrección tuvo llugar ellí.