Diferencies ente revisiones de «FOX»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Correiciones
m preferencies llingüístiques: recepcion/recepciones => receición/receiciones
Llinia 53:
Fox conectó un finxu en febreru de 2005 al anotar la so primer victoria barríos ente tolos televidentes. Esto debió principalmente a la tresmisión del Super Bowl XXXIX, sinón tamién na fuercia de American Idol, 24, House y The O.C. A la fin de la temporada televisiva 2004-05, Fox ocupa'l númberu unu per primer vegada na so hestoria, ente los demográficos 18-49 más curiosu pa los anunciantes. Otru finxu foi'l 21 de mayu de 2008, Fox tomó la corona de númberu 1 de Valoración Xeneral de llares per primer vegada, sobre la base de la fuercia del Super Bowl XLII y American Idol.
 
Cerca del final de la primer década de 2000, Fox punxo en marcha dos nueves series que demostraron ser poderoses dando fuertes golpes en distintos aspeutos. En 2008, debutó Fringe con altos índices d'audiencia y bones crítiques mientres la so primer temporada, anque la so audiencia amenorgóse al traviés del so percorríu, la serie ayudó a revertir l'amenorgamientu de les fortunes de Fox nel vienres pela nueche. En 2009, Fox llanzó Glee con un rating promediu, pero la recepciónreceición positiva per parte de los críticos. Les calificaciones aumentaron mientres la primer temporada, y l'espectáculu foi perbién recibíu con especial atención de los medios de tal manera que se formó una base de fans lleales de manera masiva. El repartu de la serie foi reconocíu pola persona más notable del país el Presidente de los Estaos Xuníos Barack Obama, que-y pidió al repartu presentase en direuto en dellos eventos nacionales. A la fin de la década, nueves comedies anovaron la esperanza y New Girl dio a Fox clasificaciones de los sos ésitos per primer vegada na comedia de situación en direuto nel añu 2011.
 
Envalorar en 2003 que Fox foi vistu por 96,18% de los llares de los EE.XX., algamando un total de 102.565.710 cases nos Estaos Xuníos. Fox tien 180 VHF y UHF estaciones de propiedá de y operaos o afiliaos nos Estaos Xuníos y EE.UU. posesión.