Diferencies ente revisiones de «Videoconsoles d'octava xeneración»

Contenido eliminado Contenido añadido
m preferencies llingüístiques: recepcion/recepciones => receición/receiciones
Llinia 317:
 
Nintendo sufrió en 2014 una de les peores perdes económiques de la so hestoria actual, atribuyíes a les poques vientes de hardware contra la industria de los móviles. Enantes, la compañía amosábase contraria contra esti mercáu, cuidao que l'entós presidente Satoru Iwata dicía que "Nintendo tendría que cerrar" y perder la so identidá si intentaben entrar nél.Tres años antes al anunciu de la Switch, Iwata, Tatsumi Kimishima (entós, direutor), Genyo Takeda (asesor de teunoloxía) y Shigeru Miyamoto (entós, executivu sénior) diseñaron una estratexa pa revitalizar el modelu d'industria de Nintendo, y esto incluyía entrar nel mercáu de los móviles, crear nuevu software y "maximizar la so propiedá intelectual" Poco primero de la so muerte, Iwata fixo una alianza de mercáu cola provisora de servicios pa móviles xaponesa DeNA pa desenvolver aplicaciones de móviles basaes nes primeres marques de Nintendo, creyendo qu'esti aproximamientu nun pondría nun compromisu la so integridá. Dempués de la muerte de Iwata en xunetu de 2015, Kimishima foi nomáu presidente de Nintendo, ente que Miyamoto recibió'l nome de "asesor creativu".
Kimishima dixo que mientres Nintendo pensaba sobre qué nueva máquina queríen producir, ellos "non yá queríen un socesor" pa la Nintendo 3DS o la Wii U , sinón que se preguntar "¿qué tipu de nueva esperiencia podemos crear?". Nuna entrevista nel diariu xaponés Asahi Shimbun, Kimishima dixo que la Switch taba diseñada pa ufiertar una "nueva manera de xugar" que tendría "un impautu cimeru al de la Wii U ". El presidente de Nintendo of America, Reggie Fils-Aime, enfatizó na recepciónreceición de la consola como un dispositivu qu'aprove a los xugadores la opción de xugar en casa o en cualquier llugar, y aseguró qu'esto animaría a los desarrolladores a crear nuevos tipos de xuegos. El nome de "Switch" (lit. "interruptor") foi escoyíu non yá pa referise a l'habilidá de la consola a intercambiar de la manera de portátil al de sobremesa, sinón a "la idea de tener un 'interruptor' que camuda la manera en que la xente fai'l so entretenimientu na so vida diaria". Una parte clave del marketing de la Switch tien que ser "agua claro na nuesa comunicación sobre'l que ye'l productu y lo que puede faer", según Fils-Aime, pa evitar problemes paecíos a los que tuvieron cola Wii U . Mientres la Wii U taba diseñada como una consola de sobremesa, la falta de claridá de Nintendo sobre la tema traxo al tracamundiu xeneral sobre que la consola yera más bien un Gamepad, asolapando les otres funciones que Nintendo añedió cola Wii U como'l xuegu con dos pantalles. Al contrariu, pa la Switch, Fils-Aime dixo que la compañía foi "bien agresiva y claramente comunicando la propuesta que ye una consola de sobremesa que puedes llevate allá onde quieras".
El desenvolvimientu de la Switch siguió la estratexa del océanu azul de Nintendo pal competitivu mercáu de les consoles. En cuenta de probar a competir función per función coles ufiertes de Microsoft y Sony, Fils-Aime dixo que l'oxetivu de Nintendo pa la Switch yera "crear productos y esperiencies que son úniques y que realmente nun pueden ser copiaes polos nuesos competidores".Según Miyamoto, el desenvolvimientu de la Switch en Nintendo tuvo dirixíu por trabayadores nuevos, con él diciendo que "ye como si ellos sacaren alantre y diseñaren esti sistema".Miyamoto nun tuvo direutamente arreyáu, lo que-y dexó tener más tiempu pa desenvolver otros programes que se taben creando nel mesmu momentu, como Super Mario Run.