Diferencies ente revisiones de «Michel Hazanavicius»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Correiciones
m iguo URL
Llinia 20:
Los empiezos son aballadores: Jean Dujardin, duldosu, refugó'l papel antes de camudar d'opinión y poques canales de televisión taben dispuestos a embarcase nuna película muda en blancu y negru. Per otra parte, el Centru Nacional de Cine y l'Imaxe de Francia nun-y asignó nengún tipu d'adelantu. La llegada del productor [[Thomas Langmann]] y la so compañía independiente ''[[La Petite Reine]]'' desbloquia la situación: movilícense [[Studio 37]] (Orange), [[France 3 Cinéma]] , [[Canal+ (Francia)|Canal +]] y Warner Francia pa la distribución francesa.
 
''L'artista'' foi escoyida nel [[Festival de Cine de Cannes]], onde recibió una templada bienvenida y premióse al protagonista masculín Jean Dujardin como'l Meyor Actor. La proyeición espertó tal entusiasmu nel públicu que la proyeición foi atayada por aplausos, mientres dellos críticos qu'asistieron a ella, como [[Carlos Boyero]], nun duldar en calificala de "obra maestra"<ref>[https://elpais.com/diariudiario/2011/05/16/cultura/1305496805_850215.html 'L'artista', una obra maestra muda y en blancu y negru]</ref>Mientres el festival de la película foi adquirida por distribuidores de too el mundu, incluyendo la [[Weinstein Company]], que llanzó la so carrera n'Estaos Xuníos y estableció una intensa campaña de promoción de la película de los Oscar 2012.
 
Gracies a esti trabayu, recibió 10 nominaciones (récor pa una película francesa), y el direutor convirtióse rápido nun seriu aspirante a los [[premiu Óscar]], onde la mayoría de los corredores d'apuestes dábenlu como ganador en llogrando'l premiu del [[Sindicatu de Directores d'América]] y numberosos premios na ceremonia de los [[Globos d'Oru]] en Los Angeles y BAFTA en Londres (atropó siete, incluyíu'l de meyor película).