Diferencies ente revisiones de «Andrónico I Comneno»

Contenido eliminado Contenido añadido
m [Bot] Reemplazu de testu (-Bósforo +Bósforu)
m iguo testu: abilsu => abismu
Llinia 189:
Los normandos punxeron entós camín de [[Salónica]] siguiendo la [[Vía Egnatia]]. Pel camín atoparon poca resistencia y abarganando la segunda capital del Imperiu'l [[6 d'agostu]]. Mientres, la so armada ocupaba les islles de [[Corfú]], [[Cefalonia]] y [[Zante]], p'algamar Salónica el [[15 d'agostu]]. La población d'esta ciudá yera partidaria d'aguantar, pero'l so ineptu comandante, David Comneno, tamién yera contrariu al gobiernu del nuevu Emperador; la so direición foi nefasta, y les tropes auxiliares unviaes dende Constantinopla nun llegaron a tiempu. Los normandos minaron les muralles ensin problemes y Salónica foi tomada al asaltu'l [[24 d'agostu]] y escalada con otomía. Lo que va trés años los griegos habíen infligido a los llatinos en Constantinopla foi agora fechu a los habitantes de Tesalónica, que sufrieron los más crueles insultos, tortures y asesinatos. Hubo más de 7.000 civiles muertos. El sucesu, según Nicetas Coniates:
 
{{cita|...abrió ente ellos y nós un enorme abilsuabismu d'hostilidá. Nun podemos reconcilianos nel nuesu ánimu, y tamos en completu desalcuerdu, anque sigamos teniendo rellaciones esternes y vivamos de cutiu na mesma casa.|}}
 
A Andrónico namái-y quedó destituyir a David, que s'escabulló del castigu, polo que pagó la so familia. Dexando en Tesalónica una parte de les sos fuercies, un segundu cuerpu del exércitu normandu dirixir a [[Ferruches (Macedonia)|Ferruches]], pero'l gruesu de les sos tropes coló sobre Constantinopla, acampando en Mosynopolis. Al saber tomar de Tesalónica y l'aproximamientu de los normandos, la población de la capital esmolióse, acusando a Andrónico d'indecisión y debilidá.