Diferencies ente revisiones de «Valle»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correiciones
m iguo testu: abilsu => abismu
Llinia 34:
Les planicies d'hinchente d'esti tipu son muncho más comunes que les erosionales y de normal tienden a atopase nel cursu inferior de los ríos. Dambes planicies d'hinchente, la erosional y la de agradación, amuesen formes como meandros, trenzamientos, bordos naturales, depósitos de sedimentos, calces divagantes.
 
== Incisión y enanche de los valles Tantu nel pasáu como nel presente, dellos procesos actuaron y tán actuando nel sentíu d'afondar y enanchar los valles, anque les evidencies de dicha aición, pueden perdese o debilitar col tiempu. Si dexar a una corriente en llibertá d'algamar por sigo mesma la so [[nivel-base]], erosionaría el llechu direutamente escontra baxo, formando un abilsuabismu de parés verticales nel procesu.<ref name=ucauca/>
 
Pero como la corriente nun ye l'únicu axente que trabaya na formación del valle, les parés de la mayoría de los valles inclínense escontra riba y pa escontra fora del fondu del valle. Col tiempu entá les parés de los gargüelos más abruptas van inclinase pa escontra fora con rellación a la exa de los sos valles. Conforme una corriente curtia escontra baxo y afonda el so calce dientro de la superficie del terrén, la meteorización, el escurrimiento y los movimientos en masa entren en xuegu, foliando costantemente les parés del valle, faciéndoles recular, estremándose ente sigo.