Diferencies ente revisiones de «Raymond Aron»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Estilu habitual na nuesa wiki
m iguo testu: retien => retién
Llinia 17:
Definíase como [[reformista]] en contraposición al [[revolucionariu]], una y bones el reformista reconoz que'l verdaderu progresu ye contingente, parcial ya imperfectu. Ye contingente porque depende de la iniciativa individual y puede echase a perder; ye parcial porque los ideales nunca pueden consiguise toos coles mesmes sinón namái un duldosu pasu tres otru; ya imperfectu porque'l recalcitrante calter de la realidá – incluyendo l'aturbolinada realidá de la naturaleza humana – garantiza los errores, les frustraciones, les imperfecciones y la simple perversidad.
 
Caltenía la so oposición al comunismu porque ''"El comunismu ye una versión degradada del mensaxe occidental. RetienRetién la so ambición de conquistar la naturaleza y ameyorar el destín de los humildes pero sacrifica lo que foi y tien que siguir siendo'l corazón mesmu de l'aventura humana: la llibertá d'investigación, la llibertá de discutiniu, la llibertá de crítica, y el votu."''
 
Defendía la llibertá y la razón frente al [[totalitarismu]] políticu ya intelectual y el [[fundamentalismu]]. Frente a esti postreru proponía como mecanismu de defensa'l [[Escepticismu filosóficu|escepticismu]], pero con cuidu de nun cayer na indiferencia pa nun llegar finalmente al [[nihilismu]] que consideraba fondamente negativu.