Diferencies ente revisiones de «Ahmed al-Raisuli»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: septiembre => setiembre
Llinia 36:
En [[1913]], El Raisuni llevó a delles tribus del [[Yebala]] a una sangrienta revuelta contra'l españoles, sosteniendo una [[guerra de guerrilles]] contra ellos mientres cuasi ocho años. Los sos homes fueron finalmente ganaos pol [[coronel]] [[Manuel Fernández Montés]], quien unos años más tarde comandaría les tropes españoles nel [[desastre de Annual]].
 
En septiembresetiembre de 1922 y tres una entrevista col Coronel [[José Villalba Riquelme]] someter a les autoridaes españoles, y darréu foi unu de los xefes del bandu español na [[Guerra del Rif]] de la década de 1920. Foi intensamente sospechosu d'[[Abd el-Krim]] y la so creciente popularidá ente los rifeños, y esperaba llograr el control del oeste de Marruecos cola victoria española.
 
En xineru de 1925, el siguidores d'[[Abd el-Krim]] baxu ordenar d'este peracabo atacaron el palaciu d'El Raisuni. Puesto que bastantes guardias escapáronse por cuenta de la debilidá física d'El Raisuni, los enemigos mataron al restu de la so guardia y prindar. Dizse que lo soterraron depués na vera d'un ríu nel Rif. Otra versión afirma que morrió a finales d'abril d'esi mesmu añu, dempués de sufrir [[Edema|hidropesía]] mientres munchos años, a pesar de los rumores que dicen que vivió dellos años más.