Diferencies ente revisiones de «BMW Serie 3»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: inyección => inyeición
m iguo testu: septiembre => setiembre
Llinia 157:
El M3 llegó en configuración coupé cabrio n'abril del añu 2001 con una caxa manual de 6 velocidaes o la enantes mentada tresmisión manual secuencial SMG. A diferencia del so predecesor, el E46 M3 comparten bien poques partes col restu de la saga E46: l'esterior de los dos automóviles namái comparten les puertes, el techu, y el tueru ente que'l M3 estremar poles defenses más amplies d'estilu "M", los faldones llaterales, los espeyos, les coles d'escape, tomar d'aire llateral, y otros detalles. L'interior del M3 foi acentuáu con un volante M, asientos específicos, espeyu retrovisor, y el conxuntu de preseos.
 
La gran reforma recibida pol E46 (facelift) realizar de forma gradiada: en septiembresetiembre de 2001 tocó-y a la berlina y al touring, ente qu'en marzu del 2003 fueron les versiones coupé y Cabrio les retocaes. De forma xeneral, el facelift traducir en: rediseño de los faros, parachoques, rejillas delanteres (reñones), DSC de serie pa tolos modelos y un nuevu xasis más ríxidu (corríxese la fixación de la exa trasera al xasis).
 
La versión compact, tres pocu más de 3 años de producción, dexa de fabricase n'avientu de 2004 una y bones nun pudo algamar l'ésitu del so antecesor y pasó a ser un fracasu de vientes, siendo sustituyíu pola serie 1.
Llinia 168:
- En marzu del 2005 apaez la nueva berlina E90
 
- En septiembresetiembre del 2005 facer el touring E91
 
- En septiembresetiembre del 2006 tóca-y al coupé E92
 
- En marzu del 2007 sígue-y el cabrio E93