Diferencies ente revisiones de «Malaca»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: anglu-neerlandés => anglo-neerlandés
m iguo testu: el xaponeses => los xaponeses
Llinia 72:
L'exércitu xaponés avanzó rápido escontra'l sur al traviés de la península de Malaca, entartallando la resistencia aliada. Les fuercies britániques nun cuntaben con tanques, una y bones estos nun se consideraben aptos pa la selva tropical y l'infantería amosóse impotente contra'l xaponeses, que sí teníen tanques llixeros. Les fuercies aliaes viéronse obligaes a retirase escontra'l sur, escontra Singapur.
 
El 16 d'avientu, cayó Penang y Malaca, el 15 de xineru de 1942. El 31 de xineru, apenes 55 díes dempués del entamu de la invasión, ellos xaponeses conquistaren tola península de Malaca y taben llistos pa empezar la famosa [[batalla de Singapur]].
 
Cola mayoría de les defenses estrozaes y los suministros escosos, el Teniente Xeneral [[Arthur Percival]] rindióse ante les fuercies xaponeses el 15 de febreru de 1942. Alredor de 130.000 soldaos indios, australianos y británicos convertir en prisioneros de guerra. La cayida de Singapur foi la mayor rindición de les fuercies lideraes polos británicu en tola hestoria.