Diferencies ente revisiones de «Taichung»

2 bytes amestaos ,  hai 1 añu
m
iguo testu: El xaponeses => Los xaponeses
m (preferencies llingüístiques: atracción => atraición)
m (iguo testu: El xaponeses => Los xaponeses)
 
Dómina del colonial xaponesa China perdió la guerra chinu-xaponesa en
1895. De resultes d'ello, la dinastía Qing viose obligáu a arrenunciar a Taiwan a los xaponeses nel Tratáu de Shimonoseki. ElLos xaponeses camudaron el nome de la ciudá de Dadun a 台中 (Taichu en xaponés), y empezó los primeros desarrollos de la ciudá.
 
El Parque de Taichung foi construyíu en 1903 que ta asitiáu en L'antigua puerta del norte ye unu de los poques obres de Liu que sobrevivió de la reconstrucción xaponesa de la ciudá. A día de güei, El Parque de Taichung ye unu de los llugares más populares de la ciudá.
La estación de tren de Taichung completóse y empezó a funcionar en 1917 y güei inda funcionando.
 
ElLos xaponeses viéronse obligaos a rindise a la República de China (ROC) que llegaron al traviés del estrechu en barcos estauxunidenses y aceptaron la so rindición nel nome de les Potencies Aliaes.
Los principios de la posguerra foi una dómina de transición y tracamundiu pa Taiwán. Los nacionalistes taiwaneses estremárense en tres grupos importantes, unu d'ellos yera conocíu como la camarilla de Taichung. Estos fueron los homes con posición social alta mientres la era xaponesa, tales como Lin Hsien-t'ang, Yang Chao-chia, Yeh Jung-chung, y otros. Estos homes intentaron tomar llugar como los líderes políticos de la isla. Sicasí, l'alministrador de la isla, Chen Yi, opúnxose, yá que aliaba colos comerciantes y los guerrilleros, quien s'opunxeren a esa política.
Según les autoridaes de la República de China, Taichung convirtiera nel centru de la delincuencia entamada y les empreses acomuñaes.