Diferencies ente revisiones de «Reinu de Prusia»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: '#\b(in|In)?(C|c)orrect(u|os|a|es)\b#u' => '$1$2orreut$3'
m iguo testu: #\b(prote)c(c(i)onis(mu|ta|tes))\b#ui => $1$3$2
Llinia 301:
Na segunda metá del sieglu XVIII so Federico II la economía del país sufrió poles guerres perennes y costoses, bastantes interrupciones. Per otru llau vieno al traviés de la conquista de Silesia nueves árees económicamente importantes (testiles, minerales) pal territoriu de Prusia. Llogróse un gran progresu económicu tocantes a los cultivos y el trabayu. En particular, esto llogróse al traviés de la recuperación, cultivu y la colonización d'árees pol asentamientu d'un gran númberu de llabradores y artesanos. Tamién promovio la espansión de les víes navegables; non, sicasí, la rede de carreteres, que siguieron en mala traza. Solo dempués de la so muerte empezaron a construyise caminos pavimentados, que teníen un altu costu.
 
Na política comercial, Federico'l Grande promovio especialmente la industria de la seda. Pa ello, numberosos fabricantes, trabayadores cualificaos y especialistes fueron llevaos a Prusia y capacitaron a los trabayadores domésticu y asistente. Colos productos manufacturados y d'artesanía fabricaos nel país, casi tola demanda interna taba satisfecha y llógrense tamién una de les principales esportaciones, apurriendo asina les importaciones de materies primes necesaries, que podríen ser fiscalmente más que compensaes. La balanza comercial qu'en 1740 entá tenía mediu millón de ducaos en déficit, pasó en 1786 a tres millones de ducaos por demás. Col so socesor, [[Federico Guillermu II de Prusia|Federico Guillermu II]] la única meyora foi que se rompieron dalgunes de les barreres proteccionistesproteicionistes y prohibiciones.
 
So esti templáu proteccionismuproteicionismu, la economía esperimentó , nel cursu d'un bon estímulu esternu, un repique significativu. L'estáu modernu de los sieglos XVII y XVIII, alredor de 1800 yera tamién económicamente unu de los países más desenvueltos d'Europa. Sicasí nel añu 1800 la mayoría de les persones que trabayen en Prusia dedicar a l'agricultura.
 
=== Sieglu XIX ===