Diferencies ente revisiones de «Diseñu de moda»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Estilu habitual na nuesa wiki
m preferencies llingüístiques: #\b(cole)c(c(i)(ón|ones|onista|onistes|onismu))\b#iu => $1$3$2
Llinia 21:
La [[Segunda Guerra Mundial]] creó munchos cambeos radicales na industria de la moda. Dempués de la guerra la reputación de París como centru mundial de la moda empezó a tornar, y les modes de confección y manufacturación de masa amontaron la so popularidá. Un nuevu estilu pa la mocedá surdió nos [[años 1950|1950]]'s, camudando l'enfoque de la moda pa siempres. Mientres la instalación de calefacción central espandíase, facer tamién la era de prendes de mínimu cuidáu, surdiendo asina testiles más llixeros y los sintéticos.
 
Enfrentando l'amenaza de productos de moda prefabricaos, l'alta cordura de París defendióse, pero con poco efeutu, en cuanto nun podía evitar que la moda colar nes cais. En poco tiempu, enteres categoríes de muyeres hasta agora acutaes a suplantaciones inferiores de l'alta cordura esfrutaríen una gran variedá y llibertá d'eleición. Tratando con volumes mayores de productos, los ciclos de producción yeren muncho más llargos que los de los talleres de cordura, lo que significaba qu'el diseñadores qu'entamaben coleccionescoleiciones dos veces al añu, teníen d'aldovinar con más d'un añu d'anticipación lo que los sos veceros podíen querer.
 
===Últimes décades del sieglu===
Llinia 32:
 
===Moda llista pa usar===
La moda '''[[llista pa usar]]''' (o '''''[[Prêt-à-porter]]''''') ye un puntu mediu ente alta cordura y mercáu de masa. Nun ta fecha pa veceros individuales, pero tómase gran curiáu na eleición y la corte de la tela. La ropa ta iguada en pequeñes cantidaes p'asegurar la exclusividad, polo cual ye más bien costosa. Les coleccionescoleiciones de prendes llistes pa usar son usualmente presentaes por cases de modes en cada temporada mientres un periodu conocíu como [[Fashion Week]] (selmana de la moda) que toma lugar dos vegaes al añu.
 
===Mercáu de masa===